Office 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

liliandebruijn

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2006
Berichten
8
Ik gebruik al tijden het office 2003 programma.
Vanmorgen kon ik ineens geen mappen meer in Word openen, de computer staat dan vast.
Ik heb opnieuw de installatie cd gebruikt om de zaak te herstellen, geen resultaat.
Ook in Excel kan ik de mappen niet meer openen. Ik kan ook niet de map mijn documenten op een cd branden. Ook dan staat de computer dan meteen vast.
Wie kan mij helpen?
groet,
Lilian
 
liliandebruijn,

dit lijkt eerder een groter probleem dan Office.

Heb je Windows ME of XP? Heb je systeemherstel dan al geprobeerd?

Ben je virus/spyware-adware vrij?

Kun je 'mijn documenten' nog wel gewoon in via verkenner?
 
verwijder office eens volledig en herinstalleer, wil ook wel eens helpen.
 
XP_PC zei:
liliandebruijn,

dit lijkt eerder een groter probleem dan Office.

Heb je Windows ME of XP? Heb je systeemherstel dan al geprobeerd?

Ben je virus/spyware-adware vrij?

Kun je 'mijn documenten' nog wel gewoon in via verkenner?
 
de jean zei:
verwijder office eens volledig en herinstalleer, wil ook wel eens helpen.

Ja, maar dan ben ik al mijn bestanden kwijt. Ik probeerde deze op cd te zette, maar ook dit lukt niet meer.
 
liliandebruijn zei:
Ja, maar dan ben ik al mijn bestanden kwijt. Ik probeerde deze op cd te zette, maar ook dit lukt niet meer.

je word en exelbestanden verdwijnen niet ...
 
liliandebruijn zei:
Ja, maar dan ben ik al mijn bestanden kwijt. Ik probeerde deze op cd te zette, maar ook dit lukt niet meer.

Je bestanden verdwijnen niet.

En: hoe zit het met mijn vragen? Je hebt alleen de vragen gekopieërd maar geen antwoord gegeven :).
 
Rebootende computers, programma's die niet meer werkten en nog allerlei andere problemen die Microsoft security patch MS06-015 veroorzaakte behoren volgende week tot het verleden. De update voor een ernstig lek in de Windows Verkenner zorgde voor conflicten als er oude Nvidia drivers of een oude versie van de Hewlett Packard Share-to-web software was geinstalleerd.

Door het installeren van de update zijn bij deze gebruikers de "speciale mappen" zoals "My Documents" en "My Pictures" niet meer beschikbaar, loopt Office vast als Office bestanden in de My Documents map worden geladen of bewaard, zijn Office bestanden in deze map niet via Office bereikbaar. Kan er niet meer, door een URL in te typen, via de adresbalk gesurft worden, werkt de "Send To" optie via de rechtermuisknop niet meer en zo zijn er nog allerlei andere problemen.

Microsoft kwam met verschillende workarounds, zoals het installeren van nieuwe drivers, het verwijderen van de update of het wijzigen van het register. In al deze gevallen moest de gebruiker actie ondernemen. Op dinsdag 25 april zal er daarom een nieuwe versie van de update verschijnen, die alleen bedoeld is voor mensen die problemen met de vorige update hadden of die nog niet geinstalleerd hebben. De nieuwe MS06-015 update zal via de Automatische Update functie verspreid worden.

Security.nl

Is het probleem inmiddels opgelost? Een antwoord zou wel fijn zijn :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan