Office 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sponzenbroekske

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
ik heb office geinstalleerd met behulp van wine, maar telkens als ik een office applicatie open krijg ik een foutmelding.

Ik krijg office er ook niet af, hij doorloopt heel de uninstall en zegt dat het verwijdert is maar dat blijkt dan onwaar te zijn :(

Hoe kan ik het verwijderen, bij windows zouden we naar program files kunnen gaan...

Bijlagen

• Screenshot-Microsoft Office Word.png
    Screenshot-Microsoft Office Word.png
    2,1 KB · Weergaven: 23
Je kan gewoon naar de program files map van wine gaan ;). Die kan je vinden in /home/[gebruikersnaam]/.wine/drive_c. Wel eerst even de uninstall draaien, alles wat weg is is dan vast weg.

Je kan gewoon naar de program files map van wine gaan ;). Die kan je vinden in /home/[gebruikersnaam]/.wine/drive_c. Wel eerst even de uninstall draaien, alles wat weg is is dan vast weg.

bedankt, ik denk nooit aan die verborgen mappen :rolleyes:, in het menu staan nog wel de linkjes naar office maar die verwijderen we wel via "edit menu"

BEDANKT!!!!!:thumb::thumb:

mrorange;2220930 daar mee kan je wel office draaien zei:
Office ben ik gewoon en er treden soms foutjes op met het om te zetten naar een .doc als ik met OO werk, de meeste mensen gebruiken namelijk nog steeds office en is een .doc bestandje noodzakelijk ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan