office 2006

Status
Niet open voor verdere reacties.

marg

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2004
Berichten
138
ik heb vista is het mogelijk om ms office uit 2006 er op te zetten daar zit ook outlook op wat ik wil gebruiken.
alvast bedankt voor de reactie
Marg
 
Office 2006? Voor zover ik weet heb je Office 97, 2000, 2003, 2007 en XP. Versie 2003 en 2007 draaien prima op Vista.
 
Zover ik weet is 97 ook nog mogelijk. Heb dit een tijdje gedaan omdat in geen andere set had. 2000 zal dus ook wel werken. Er is overigens ook geen office pakket in 2006 verschenen. 2003 was in 2003 en 2007 in 2007 (volgens wiki-pedia). Deze versies werken beide gegarandeerd op vista.
 
ik heb nog eens gekeken wat precies op de hoes stond en het ms office komt van een master cd 2006 ik heb hem toen gehad en gebruikte ik hem voor outlook express voor de spelling controle maar helaas is er geen outlookexpress meer op vista.
Zo is het misschien wat duidelijker
marg
 
Kan je niet bij de installatie aangeven dat je alleen outlook wil. Bij onderdelen installeren en dan gewoon alles wegfinken behalve outlook?
 
ik heb nog eens gekeken wat precies op de hoes stond en het ms office komt van een master cd 2006 ik heb hem toen gehad en gebruikte ik hem voor outlook express voor de spelling controle maar helaas is er geen outlookexpress meer op vista.
Zo is het misschien wat duidelijker
marg

zo daar zijn we weer ik heb inmiddels outlook er op staan allen als ik hem start dan moet ik profiel aanklikken
daarn moet ik me steeds opnieuw aanmelden daar staat dan netwachtwoord vul ik me wachtwoord vink ik aan]
sluit ik hem af en dan begint het liedje weer opnieuw wat zie ik over het hoofd volgen mij heb ik alles goed ingevuld.nou morgen weer een dag om eens te kijken mocht iemand wat weten dan hoor ik het graag
bedankt alvast
marg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan