office 2007 agenda

Status
Niet open voor verdere reacties.

cabriodak

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jun 2009
Hallo

Heb een hardwarecrash gehad met mijn laptop.

De hardeschijf loopt nog en heb ik nu aangesloten via USB om de data over te zetten.
Het enige wat me niet lukt is om de agenda inhoud en de oude mailberichten over te zetten naar de nieuwe laptop.

Wie heeft hier ervaring mee en kan dit oplossen, heb het snel nodig daar ik anders mijn afspraken voor de komende maanden kwijt ben en dit een groot probleem oplevert

gr

johan

Zoek naar *.pst op de 'oude' harddisk. In het .pst bestand staan de agenda + mailberichten.
Als je maar 1 .pst bestand hebt zal die outlook.pst heten.

Tijs.

Zoek naar *.pst op de 'oude' harddisk. In het .pst bestand staan de agenda + mailberichten.
Als je maar 1 .pst bestand hebt zal die outlook.pst heten.

Tijs.

Heb de pc laten zoeken naar naar dit bestand maar vind het niet.
Heb ook de optie verborgen bestanden ook laten zien aangevinkt;

Wat kan ik nog doen?

johan

Laatst bewerkt:
Ter aanvulling: zet in de verkenner in het menu Extra, de optie 'verborgen mappen en bestanden weergeven" uit want anders zoek je tot Sint Juttemis naar de map Outlook waarin de Outlook.pst en de Archive.pst staan.

[edit] ik typte nog terwijl je postte. Welke Windows versie draait op de machine? [end edit]

Laatst bewerkt:
Ter aanvulling: zet in de verkenner in het menu Extra, de optie 'verborgen mappen en bestanden weergeven" uit want anders zoek je tot Sint Juttemis naar de map Outlook waarin de Outlook.pst en de Archive.pst staan.

[edit] ik typte nog terwijl je postte. Welke Windows versie draait op de machine? [end edit]

Voorheen xp pro en nu vista home

Ik bedoel naturlijk de Windows versie op welke schijf je de .pst zoekt.

Vista : C:\Users\jouw naam\AppData\Local\Microsoft\Outlook
XP : C:\Documents and Settings\jouw naam\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook

Ik bedoel naturlijk de Windows versie op welke schijf je de .pst zoekt.

Vista : C:\Users\jouw naam\AppData\Local\Microsoft\Outlook
XP : C:\Documents and Settings\jouw naam\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook

heb m gevonden en wat moet ik er nu mee doen om de gegevens over te zetten

Kopie maken van de beide .pst 's en die kopieren naar de plaats waar op je nieuwe laptop reeds een Outlook.pst staat. Dat is een nieuwe (erg lege) .pst die je simpelweg overschrijft met de oude.
Na een hernieuwde opstart heb je alles weer terug : agendadingen, contacten, verzonden mails en zelfs je verwijderde mails.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan