Office 2007 installatie niet volledig oid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kenju

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2001
Hallo,

Ik heb recentelijk per ongeluk Office 2007 verwijderd. Gewoon op de juiste manier gedeïnstalleerd. Nadat ik het er opnieuw opzette, leek alles prima te gaan. Echter, iedere keer als ik nu een officeprogramma wil opstarten (dus Excell, word, Outlook, PP, etc) laat hij eerst het scherm zien dat ik in de bijlage heb toegevoegd. Als hij dan een boel geladen heeft, komt pas het programma tevoorschijn. Als ik dit 'voortgang van de configuratie'-proces annuleer, komt het programma gewoon tevoorschijn. Je zou zeggen dat ik iets mis. Maar wat? Ik heb al verscheidene malen geprobeerd Office opnieuw te installeren (ook een keer zonder ook maar iets weg te vinken), maar ik blijf hetzelfde houden. Na deïnstallatie heb ik ook het register opgeschoond om te voorkomen dat Office iets onthoudt. Maar op de een of andere manier blijft hij dit toch doen. Iemand een oplossing?

Bijlagen

• Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    26,8 KB · Weergaven: 75
Laatst bewerkt:
en als je die configuratie nu eens helemaal laat door lopen??is het dan niet opgelost??

Nee, helaas niet. Ik dacht ook dat het normaal was, dat er voor de eerste keer iets moet gebeuren. Maar het scherm komt iedere keer tevoorschijn.

Als je Office opnieuw installeert alleen bij het afsluiten kiest voor - installatie bestanden behouden - zo heb ik het hier opgelost.

Ik zie zo in het installatiemenu niet ergens een optie waar ik daarvoor kan kiezen. Ik kan aanvinken welke onderdelen ik wil installeren, en als ik op 'verder' klik, begint hij. Vervolgens zie ik 'installatie voltooid'.

Hierbij moet je de optie ook te zien krijgen. ( na het voltooien van de installatie )

Fijn dat het geholpen heeft! :thumb:

Nu nog even, rechtsonder in het scherm in het vakje "Status van de vraag" aanklikken: "Vraag is opgelost."

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan