office 2007 installeerd niet op een gloednieuwe laptop!?

• Onderwerp starter Onderwerp starter cako
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cako

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2009
hallo allemaal,

ik heb sinds gister een nieuwe laptop en wil office 2007 erop zetten. maar halverwege stopt ie en geeft ie deze melding weer AppData\local\setup00000dc0\pss10r.chm error cannot write the value to the registry key.

hoe kan ik dit oplossen? er is helemaal niks van office op de laptop te vinden.

hallo,

nadat ik norton heb verwijderd doet hij het nog steeds niet. moet de firewall van windows toevallig uit? zit nu zonder virusscaner en office :(

Hoi,

Hoewel Norton prima z'n werk doet ben ik er geen fan van ..... doet nog steeds een behoorlijke aanslag op je performance. Bovendien moet je na een paar maanden toch Norton aanschaffen ..... en dat kan je jezelf besparen.
Ik verwijder bij mijn 'klantjes' altijd de trialversie van een antiviruspakket en installeer direct AVG-free.

Waarschijnlijk blokeert Norton de mogelijkheid om bepaalde register-entry's te wijzigen.
Mijn advies dus: dé-installeer de trial via het configuratiescherm.
Installeer MsOffice en kijk of het nu wel goed gaat.
Download en installeer tenslotte AVG.

nee, dat was op mijn desktop wel het geval..maar ik heb overal op me laptop naar enige office bestanden gezocht maar er zit helemaal niks in van office...8-)

Nou ja, geen ramp, want AVG is zo geïnstalleerd.

Dacht nog aan het volgende: zit er soms een trialversie op van MsOff2007 Home and Student?

nee, dat was op mijn desktop wel het geval..maar ik heb overal op me laptop naar enige office bestanden gezocht maar er zit helemaal niks in van office...8-)

Laatst bewerkt:
Hoi,

Het lijkt erop dat er onvoldoende rechten zijn om in het register e.e.a. aan te passen.

Lees het artikel achter bijgaande link goed door en kies de oplossing die wordt aangegeven voor Windows XP.

http://support.microsoft.com/kb/838687

hey thanx het vraagt idd naar rechten elke keer. alleen dit begreep ik effe niet: In Registry Editor, locate and then click the subkey that is listed by the error message. ik zie helemaal geen error message ergens staan?
(het is trouwens wel een illegale versie van office 8-) )

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan