office 2007 installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

lola99

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 mei 2010
Berichten
2
Hallo,

Ik wilde office 2007 op mijn laptop installeren. Het systeem is xp. Nu staat er nog office 2000 of 2003 op dat weet ik niet. De nieuwe office 2007 is illegaal. Kan ik deze toch gewoon eroverheen installeren of moet ik eerst de oude office verwijderen?

Alvast bedankt!
 
Illegaal? Foei! Eigenlijk mogen we op het forum geen hulp geven bij dergelijke activiteiten, dus bij dezen als eerste het dringende advies gewoon netjes een legale versie te kopen. Kost je ongeveer € 100,- voor een versie voor thuisgebruik (3 lescenties). Ben je van alle gedoe af, en nog goed bezig ook.

Goed... wat de installatie betreft: wat er nu aan office-software opstaat, maakt niks uit. Evenals dat het een XP systeem is.
Wat wel interessant is om te weten... wat is het voor pc? Als er XP op staat, zal het niet de meest nieuwe meer zijn neem ik aan, en daarmee is het een beetje de vraag of het wel verstandig is om office 2007 erop te zetten.
Met een beetje vlotte Pentium4 (3Ghz) zal het prima gaan, maar met een ouwe Athlon ofzo... niet aan te bevelen.

Die voorgaande office versies kunnen in principe niet zoveel kwaad, maar het lijkt me niet verstandig om 3 verschillende versies op één systeem te installeren. Het zou elkaar niet mogen bijten, maar lekker samenwerken gaat het zeker ook niet doen. Dat is vragen om problemen. Beslis welke versie je wilt gebruiken, en gooi de oude eraf. Dat is allemaal overbodige ballast.
 
heb je off 2007 EN 2003 er op staan dan is dat erg irritant omdat telkens bij het opstarten van de andere versie het erg lang duurt voordat het programma opstart en dat idd in combinatie met wat vorige persoon je al zei ...... dat je mogelijk wat oudere pc en dus tragere componenten hebt is het niet aan te bevelen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan