Office 2007 niet legitiem

• Onderwerp starter Onderwerp starter ydg
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ydg

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2007
hallo,

heb al jaren office 2007, krijg nu een melding dat mijn office 2007 niet legitiem is.
hoe kan ik dit probleem oplossen.

in afwachting,

ydg

Je verteld helaas niet of je office ook inderdaad illegaal hebt.

Als dat het geval is heb je nu waarschijnlijk een update van windows gehad die nagaat of je bepaalde producten inderdaad illegaal hebt. Windos genuine advantage geloof ik zo uit mijn blote hoofd.

Je verteld helaas niet of je office ook inderdaad illegaal hebt.

Als dat het geval is heb je nu waarschijnlijk een update van windows gehad die nagaat of je bepaalde producten inderdaad illegaal hebt. Windos genuine advantage geloof ik zo uit mijn blote hoofd.

deze is inderdaad illegaal

Dan ligt het inderdaad aan de windows update. Je zal of die update moeten verwijderen of een legale versie aanschaffen om van de melding af te komen.

@edson56 Graag een eigen vraag maken a.u.b. Het is niet netjes om in een ander zijn of haar vraag jouw probleem aan de orde te stellen. Bovendien is het verwarrend voor de helpers.

Het is zeker niet de bedoeling om enige vorm van verwarring te scheppen mijn excuses:o hiervoor, echter ik heb het zelfde probleem als volgt opgelost,de illegale versie van office heb ik verwijderd met revo-uninstall nadat het met de reguliere software verwijderaar van vista was mislukt.
Vervolgens heh ik van het internet de "microsoft cleanup"gedownload en heb hiermee de resten van de illegale versie kunnen verwijderen .
En als laatste heb ik een legeale versie gekocht en geïnstalleerd en alles doet het weer als voorheen.:thumb:
Ik hoop dat ik het nu goed heb gedaan en dat de vraagsteller er iets aan heeft.
Groeten Eddy.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan