Office 2007 NL Enterprise spellingcontrole

Status
Niet open voor verdere reacties.

anton44

Verenigingslid
Lid geworden
20 mei 2005
Sinds kort wordt ik geconfronteerd met een probleem bij de spellingcontrole. Zodra ik een fout wil laten corrigeren of een woord wil toevoegen aan het woordenboek komt de melding:
"De engine van het taalprogramma heeft een niet-gespecificeerde fout aangetroffen tijdens het uitvoeren van deze bewerking"
vaan gevolgd door
"Microsoft Word werkt niet meer"
Er kan worden geprobeeerd .. enz
-> Het Programma opnieuw opstarten.

Check bij Excel geeft eenzelfde resultaat.
Herstelbewerking van Office met de originele CD geeft geen verbetering.
Op een ander PC ook met Office 2007 maar uit een andere bron vertoont eenzelfde probleem.

Bijlagen

Ik neem aan dat je een legale Office 2007 versie hebt? Het beste lijkt me dan de installatie CD in de Pc te stoppen en dan een herstel uit te voeren.

Succes, groeten Rob.

Rob, bedankt voor je reactie, maar zoals in mijn beschrijving verwoord heb, is die poging al uitgevoerd, maar heeft niet geholpen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Sinds kort wordt ik geconfronteerd met een probleem bij de spellingcontrole. Zodra ik een fout wil laten corrigeren of een woord wil toevoegen aan het woordenboek komt de melding:
"De engine van het taalprogramma heeft een niet-gespecificeerde fout aangetroffen tijdens het uitvoeren van deze bewerking"
vaan gevolgd door
"Microsoft Word werkt niet meer"
Er kan worden geprobeeerd .. enz
-> Het Programma opnieuw opstarten.

Check bij Excel geeft eenzelfde resultaat.
Herstelbewerking van Office met de originele CD geeft geen verbetering.
Op een ander PC ook met Office 2007 maar uit een andere bron vertoont eenzelfde probleem.

Heb de oorzaak niet kunnen achterhalen, dus ook geen bugs in MS-updates. Een image van de systeemschijf teruggezet en alles weer prima.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan