Office 2007 OCR werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jodocus

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2003
Berichten
151
Sinds kort heb ik Office ge-upgrade naar versie 2007, erg mooi en werkt prima.

Behalve het kleine OCR programmaatje welke onder met Office word meegeleverd als één van de Office hulpprogramma’s . Officieel heet dit programma “Microsoft Office Document Scanning”. Dit programma gebruik ik erg veel en werkte in de vorige versie prima, maar in de 2007 versie krijg ik steeds onderstaande foutmeldingen (zie bijlagen). Ik heb Office als upgrade geïnstalleerd en deze werkt verder prima.

Mijn printer is een HP psc950 “all-in one”.

Kent iemand dit probleem en wie heeft hier een oplossing voor.
 

Bijlagen

  • Afbeelding3.jpg
    Afbeelding3.jpg
    26,6 KB · Weergaven: 29
  • Afbeelding2.jpg
    Afbeelding2.jpg
    68,4 KB · Weergaven: 35
dan zet je van dat programmatje de 2003 versie er toch weer op....

geen echte oplosing, maar het werkt wel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan