office 2007 of office 365

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Is het juist dat het belangrijkste verschil is de uitwisseling via the cloud wat vanaf 2013 mogelijk is bij office? Ik heb de 2007 licentie maar kan meedoen voor een paar tientjes per jaar in office 365.

Als je een Dropbox hebt of een andere cloud drive kun je ook je bestanden overal gebruiken en/of delen.... dus daar hoef je het niet voor te doen.....

Ik vraag me ook af wat de additionele functionaliteiten echt zijn bij die versie; alleen maar vnl cloud? Dus veul geld voor een beetje opslaan + de extra argumenten van manaman...

Wel jammer dat Microsoft hun site zo slecht in orde heeft. Ik probeer met mijn product key opnieuw Office 2007 2010 te installeren, vul de key in, klik door, kom dan bij veld waar ik NAW gegevens moet invoeren, gedaan, en dan krijg ik steeds
We are sorry, but we are unable to complete your request.
The following problem(s) exist:
•We are sorry, we are unable to complete your request. You are attempting to submit an order without any items in your shopping cart. Please try again.
•Invalid or missing billing zip code.

Om moedeloos van te worden! Wat hebben bedrijven dat toch slecht voor elkaar. Bij Asus was ik ook al eindeloos bezig omdat ie het serienummer niet herkende. Via omweg gelukt.
Eerder was het zo gefixet, office 2007. Maar zo kan ik dus ook niet verder.

Weet iemand hoe ik het mailadres van het microsoft account kan wijzigen? Dit office pakket staat op een ander mailadres..

...en dat werkt in 99+% prima....
Ik heb nog Office 2003 met docx/xlsx conversie pakket nog... kun je vrijwel nog steeds alles mee...
Heb voor weinig geld met het HUP Office 2010 programma v/h werk mee gedaan, maar vind de toegevoegde waarde niet groot... het is zoveel extra klikken... ik dacht altijd dat een hogere versie beter zou zijn..... :(

Waarom gaan betalen voor functionaliteit die u helemaal niet nodig heeft als u al een goed werkend office 2007 pakket heeft?
En u dacht dat het bij die paar tientjes bleef?

IK heb office 365 afgemeld ga terug naar Office 2007, inderdaad met eigen mailadres maar destijds had ik een ander mailadres. Later heb ik een Microsoft account met een nieuw mailadres aangemaakt. En nu kan ik dus die code niet invoeren omdat de Microsoft site errors heeft, eerder lukte dat wel. Je voert de key in, krijgt een nota van 0 euro en kunt dan downloaden.
Libre Office kan ook echter ik heb veel op Excel staan en als die allemaal over gezet moeten......

Ik vrees dat ie bedoelt waar de Office registratie gegevens heen gestuurd zijn...

Maar wel van jou toch?

Ja, het is inmiddels gelukt aan te melden met het eerdere mailadres, maar download werkt dus nog niet helaas.

Waarom gaan betalen voor functionaliteit die u helemaal niet nodig heeft als u al een goed werkend office 2007 pakket heeft?
En u dacht dat het bij die paar tientjes bleef?

Klopt helemaal doe ik dus ook niet ;-) ik dacht dat ik dan 'bijbleef' en beter gegevens kon uitwisselen want dat werkte niet met mijn office 2007 en office 365 van een kennis van me. Maar ja dat kan altijd ook wel anders geregeld worden. En jaarlijks betalen zie ik niet zitten inderdaad tenzij het héél veel beter zou zijn.

Ik gebruik OneDrive. Hoop dat dat wel veilig is??? Qua privacy dan.

Ik gebruik geen cloudservices, in welke vorm dan ook.
Cloudservices vertragen de PC met hun permanente synchronistatie-neigingen en als de internetverbinding niet goed(genoeg) is zijn de gegevens niet beschikbaar.
Verder zijn er al situaties geweest waarbij de in cloud opgeslagen gegevens op straat lagen, gehacked waren en ook al een paar keer totaal verdwenen waren.

De enige echt betrouwbare oplossing is een eigen backuk-up faciliteit in de vorm van een externe HD of een NAS.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan