Office 2007 op 64-bits Win7?

Status
Niet open voor verdere reacties.

KevinHamer

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2011
Hallo allemaal!

Op mijn werk ben ik begonnen met het implementeren van een CRM-pakket. Nu ging
dat tot dusver redelijk voorspoedig (allemaal 32-bits systemen), tot ik bij een 64-bits
systeem met Windows 7 aankwam.

Binnen het CRM-pakket is het mogelijk Outlook te gebruiken (volledig geïntegreerd). Het
pakket praat echter alleen met Outlook wanneer deze in de volgende map staat:

"C:/Program Files/Microsoft Office"

Vanwege compatibiliteitsredenen is het alleen mogelijk Office 2007 te gebruiken. Deze
wordt op een 64-bits systeem echter in de volgende map geïnstalleerd:

"C:/Program Files (x86)/Microsoft Office"

Waardoor het CRM-pakket de Outlook mogelijkheid niet meer kan integreren. Aangezien
er geen 64-bits versie van Office 2007 bestaat, vroeg ik mij af of het mogelijk is het
32-bits Office 2007 pakket te installeren in de "standaard" Program Files map..

Thanks in advance! :thumb:

Neem kontakt op met de leverancier van het CRM pakket.

Tardis

Software die in 2011 nog steeds gebruikt maakt van hardcoded paden. Dat zijn paden die niet ingesteld kunnen worden via de software maar hard zijn ingeprogrammeerd in de code van de software. Hier moet je je ernstige vragen bij stellen over de kwaliteit van die software.

Het betreft toch niet Act toevallig?

@ Tardis:

Hebben wij gedaan, maar die geeft aan dat het Office 2010 niet officieel ondersteund wordt.

@ RogerS:

Het betreft niet Act, maar Infor Visual.

Wij hebben inmiddels een nieuwere versie gedownload die communiceert met Office 2010
op een 32-bits systeem. Er is voor deze versie van CRM tevens een 64-bits versie beschikbaar.

Ik ga morgen op vakantie dus de 64-bits pc zal nog even op zich moeten laten wachten! Het
updaten naar een nieuwere versie van het CRM-pakket hebben wij zo lang mogelijk uitgesteld
i.v.m. een bijkomende update van onze database. Hij draait nu in een testomgeving, dus mooi
even de tijd om te kijken of de database geen gekke dingen doet.

Voorlopig kan deze dicht, na de vakantie laat ik meer weten! Bedankt voor de reacties!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan