Office 2007 opnieuw installeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Heb een nieuwe laptop gekocht, wil nu Office 2007 installeren. Daartoe naar de site gegaan van Microsoft maar krijg na invullen en een factuur met 0 euro de volgende melding:
•The Office 2007 Product Key provided is already associated with another user on this site. Please log in with the user information originally used with this Office 2007 Product Key.

Ik heb een ander mail adres voor het microsoft account ingevoerd omdat het eerste niet meer werkt, althans, het wordt wel doorgestuurd.

Kan ik dit mailadres ergens wijzigen? Of, hoe meld ik me aan bij Microsoft met dat andere mailadres. Dit ging automatisch tijdens het instellen van de software.

Het is gelukt via omweg. Heb ander mailadres bij Microsoft tegewoordig dan lijk ik een ander. Dat was het probleem.ik heb een code van 2007

waarom niet office 2013 ?
Bedoel je niet Office 2010? Je gaat toch niet uit vrije wil zo'n baggerpakket aanbevelen? Of werk je bij Micosoft? :D

Ik bedoel office 2007. 2010 is nagenoeg hetzelfde. Heb je een beter alternatief? Waar ik grote excelbestanden op over kan zetten heb ooit iets anders geprobeerd dat werkte niet fijn

Ik bedoel office 2007. 2010 is nagenoeg hetzelfde.
Dan heb je Office 2010 nog nooit goed bekeken. Tenzij je de layout bedoelt, want die is sinds 2007 niet heel veel anders. Gelukkig onder de motorkap wel :). Alle slechte onderdelen van 2007 zijn vervangen door betere waardoor 2010 dus echt wel beter is als 2007. Jammer genoeg vond Microsof dat het nu weer té goed was geworden, en daarom is 2013 weer terug op het niveau van 2007, maar nu nóg lelijker. Dat dan weer wel.
En zowel in 2007, 2010 als 2013 kun je 1048576 rijen volplempen in 16384 kolommen. Oftwel 17.179.869.184 cellekes. Dus daarvoor hoef je niet te upgraden :D.

Volgens mij heb ik office 2010 nu...toen ik ging downloaden stond er Office 2010.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan