Bij mij werkt Microsoft Office 2007 sinds een aantale weken niet meer goed, als ik Opslaan Als kies krijg ik gelijk de melding Reageert niet. Hiermee wordt bijvoorbeeld Word 2007 gelijk gesloten en ben ik mijn document kwijt. Bij het openen krijg ik wel een herstel document maar kan deze vervolgens ook weer niet opslagen via Opslaan.
Ik heb een Windows Vista Home Premium 64Bits systeem en Microsoft Office 2007 Home en Student versie beide NL
Ik heb Microsoft Office 2007 helemaal verwijderd en de computer opnieuw opgestart, hierna schijfdefragmentatie uitgevoerd en Microsoft Office 2007 opnieuw geïnstalleerd.
Ik heb ServicePack en de laatste patches geïnstalleerd van Office 2007.
Het probleem is hiermee niet opgelost
Hopelijk kan iemand mij verder helpen, via internet kan ik niet echt goede oplossingen vinden.
Groetjes,
Jac Stoffelen
Ik heb een Windows Vista Home Premium 64Bits systeem en Microsoft Office 2007 Home en Student versie beide NL
Ik heb Microsoft Office 2007 helemaal verwijderd en de computer opnieuw opgestart, hierna schijfdefragmentatie uitgevoerd en Microsoft Office 2007 opnieuw geïnstalleerd.
Ik heb ServicePack en de laatste patches geïnstalleerd van Office 2007.
Het probleem is hiermee niet opgelost
Hopelijk kan iemand mij verder helpen, via internet kan ik niet echt goede oplossingen vinden.
Groetjes,
Jac Stoffelen
Laatst bewerkt: