Office 2007 opslaan werkt niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jelpot

Meubilair
Lid geworden
18 mrt 2008
Ik heb Office 2007 home en studen trial versie, standaart bijgekregen maar de laatste tijd kan ik niet meer opslaan als ik iets heb geschreven, zelfs als ik nog maar een nieuwe pagina heb geopend werkt het nog niet. hij geeft mij dan altijd even het venster waarin je de plaats kan kiezen waar het bestand wordt opgeslagen en de benaming kan opgeven.

Dan heb ik nu ook geprobeert om het te laten werken met de extended versie of hoe het ook al weer heet... om dan wel word bestanden op te slaan maar nog altijd hetzelfde: microsoft office werkt niet meer en wordt afgesloten!!!

Kan iemand mij hiermee aub helpen???

Jelpot

Is niet gewoon de trial periode verlopen?

Anders alles van office de-installeren, registry opruimen met CCleaner en opnieuw installeren

Je moet dan wel een officiele versie met nummers hebben, de trial gaat niet meer werken

Ron

Laatst bewerkt:
nee het zit zo, die melding heb ik sowiso al niet gekregen en het werkt dan ook al niet als ik de volledige versie van word extended ofzo geinstalleerd heb...

Verplaatst Windows Vista --->> Office algemeen.

weet er dan iemand hoe ik dit probleem zou kunnen oplossen?
Ik heb ondertussen ook al een tijdje de home en student versie gedeïnstalleert maar dit werkte ook niet...

Dat probleem herken ik. Mijn voorlopige oplossing is om het document te sluiten via het rode kruisje en om er dan voor te kiezen om de wijzigingen op te slaan (dus op Ja klikken). Volgens mij heeft het te maken met updates, maar dat is nog giswerk, weet het niet zeker.

ik ben al blij dat er iemand reageert milacka:thumb:
dus je zegt me dat ik dus mijn document gewoon moet sluiten met het kruisje, dan komt er wel ofdat ik wil opslaan maar kan ik dan ook kiezen waar?:confused:
Nja het kan idd goed zijn dat het met updates te maken heeft van windows want ik krijg altijd veel updates van office maar welke dat ik dan zou moeten verwijderen??? ik zou het niet weten maar jij ook waarschijnlijk niet milacka...

ik heb dus de home en student(trial versie) al gedeïnstalleerd omdat ik dacht dat het hieraan lag. ccleaner gebruik ik zowat elke dat en nu heb ik de office 2007 enterprise(volledige versie) maar wanneer ik dit met succes had geinstalleerd had ik nog altijd hetzelfde probleem dat hij dus niet wil opslaan:confused:

Milicka: Ik heb nu getest of het wel zou werken wanneer ik het word document sluit met het kruisje en dan opsla maar ik kan dan wel op opslaan klikken maar het wordt dan gewoon niet opgeslagen omdat hij dan gewoon weer weergeeft dat word niet meer werkt en wordt afgesloten.
Het enigste goede is dat het wel in een backup ofzo werd opgeslagen want als ik word weer open kan ik kiezen om zo bestanden die onlangs geopend zijn verder te gebruiken maar verder ben ik er ook niet mee :(

Wat een ellende zeg, dan heb je een enorm uitgebreid en prachtig pakket (dat moeten we toegeven) en dan word je geconfronteerd met deze toestanden. Het is alweer een tijd geleden dat ik een update had geïnstalleerd, toen kreeg ik vastloper na vastloper en direct een dag of twee dagen later heb ik met systeemherstel die update verwijderd (op een andere manier kreeg ik het niet gedaan) en nu heb ik dus regelmatig problemen met opslaan, net als jij. Gisteren lukte het weer met Ctrl+S terwijl er voor mij verder niets speciaals is gebeurd.

Op zich is dit een interessant probleem, heb je het al aangekaart bij Microsoft? Dat is tijdens de paasdagen misschien wat lastig, maar per mail zou je natuurlijk al een balletje kunnen opgooien en dan morgen meteen bellen. Als ik de tijd zou hebben, zou ik het leuk vinden om erin te duiken, maar ik weet van ellende niet waar ik de tijd vandaan moet halen.

Groeten en succes

Ja office 2007 is wel een prachtig pakket maar voor alles terug te vinden in bijvoorbeeld word ofzo is het toch echt een warboel hoor :P

Nja ik ben op de support site geweest van Microsoft Office en daar stonden al een aantal problemen met een volledige oplossing maar het mijne stond er niet tussen.

Dan kon ik voor extra support gaan vragen. ik kon kiezen mail of telefonisch...
telefoneren doe ik toch al niet graag en dan was ik van plan om een mail te sturen.
Dan kwam ik ineens op een pagina dat ik mijn serienummer moest intikken maar mijn home en student versie was al voorgeïnstalleerd en daar krijg je dan precies geen support voor ofwel moest ik contact opnemen ofzo met de verkoper maar de winkel waar ik mijn laptop heb gekocht ga ik nooit meer omdat ze me daar echt klem hebben gezet. ze hebben me namelijk 110 euro aangerekend voor een reparatie door een probleem met vista zelf en mijn laptop was nog maar 3 maanden oud!!!

dus terug naar die winkel gaan heb ik geen zin in en als ik het toch zou doen dan ben ik weer laptop-loos :P voor meer als 2 weken:(
----
Voor een support mail naar windows live messenger kon ik gewoon een mail sturen en die mannen hebben mijn probleem daarmee opgelost maar voor office maken ze het iets ingewikkelder :confused:
dus weet er niemand gewoon een mailadres waar ik een support mail kan naartoe sturen zonder meer?

weet er dan iemand wat ik zou kunnen proberen?
Updates verwijderen,opnieuw installeren(wat ik al een paar keer gedaan heb), ... ???

Ik heb mij dan alle updates gedeinstalleerd van microsoft office die er waren en die ik kon verwijderen.
De eerste keer dat ik dan probeerde een bestand op te slaan kon ik met alle gemak een naam kiezen en op opslaan klikken dan hierna en d8 het gaat lukken maar dan kwam er toch maar weer microsoft office werkt niet meer :confused:
de enigste die ik niet kan verwijderen is het sp1 van office...
Ik wil deze anders ook wel eens proberen te verwijdenen als iemand mij een tip kan geven hoe...?

Volgens mij heeft het geen zin om het service pack te deïnstalleren. Het klinkt behoorlijk service loos zoals dat is gegaan met je laptop, zeker bij de mediamarkt ofzo. Eerlijk gezegd weet ik niet wat je nog meer kan doen. Microsoft toch maar bellen en ze vertellen dat je een mooi office pakket hebt liggen en dat je niet via mail kunt reageren omdat je het nieuwe nummer niet kunt invoeren. Misschien dat ze dan even kunnen vertellen hoe je dat wel kunt doen. Dan kun je daarna je probleem alsnog per email voorleggen.

Hoe dan ook wens ik je succes.

ja ik denk dat het niet naar microsoft bellen wordt...
Het zal gwn office 2003 worden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan