office 2007 opslaan werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

jelpot

Meubilair
Lid geworden
18 mrt 2008
Ik heb Office 2007 home en studen trial versie, standaart bijgekregen maar de laatste tijd kan ik niet meer opslaan als ik iets heb geschreven, zelfs als ik nog maar een nieuwe pagina heb geopend werkt het nog niet. hij geeft mij dan altijd even het venster waarin je de plaats kan kiezen waar het bestand wordt opgeslagen en de benaming kan opgeven.

Dan heb ik nu ook geprobeert om het te laten werken met de extended versie of hoe het ook al weer heet... om dan wel word bestanden op te slaan maar nog altijd hetzelfde: microsoft office werkt niet meer en wordt afgesloten!!!

Kan iemand mij hiermee aub helpen???

Jelpot

ja ik weet het maar daar zat ik onder het topic vista en hier zit ik meer juist denk ik...
het heeft ook niet echt iets met vista te maken denk ik

Dan zal de moderator het voor je verplaatsen maar niet dubbel plaatsen aub.

Ja, je kunt heel lang blijven 'vragen' ....
Maar de trial-versie van office2007 'houdt er gewoon mee op' als de trialperiode afgelopen is.

En dat merk je o.a. aan dat wat jij aangeeft.
Dus: kopen, of een ander pakket gaan gebruiken :rolleyes:

maar dat is het juist ik had de home enstudent versie en ik heb de enterprise geinstalleerd maar nog steeds krijg ik de melding dat office niet meer werkt als ik een bestand in word wil opslaan...
Microsoft probeert dan ook zelf het probleem op te lossen en dan doe ie zo even een scan, wordt ik verbonden met de office website waarop een verslag staat maar dat er geen problemen zijn gevonden wat ik al gewoon ben van microsoft :S

Laatst bewerkt:
Ga maar verder in de link die Raymond aangaf. Ik heb die inmiddels naar de juiste sectie verplaatst en de titel aangepast.
Deze topic sluit ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan