Hallo, ik heb een rapport, gebasseerd op een kruistabequery die weer gebaseerd is op een selectiequery, gemaakt in office 2003, in beide querys zit een parameter vraag nl [welke factuurdatum etc], in de selectiequery staat hij gewoon in de regel criteria en in de kruistabelquery in query/parameter en dan exact de zelfde parametervraag geformuleerd in de kolom "parameter" en gegevenstype op Datum/tijd gezet.
Werkt perfect in office 2003, rapport opent, de vraag komt, ik type een datum in en krijg het resultaat
Nu is deze database op mijn laptop (waar ik de office 2007 versie heb) geconverteerd naar de 2007 versie en nu krijg ik steeds 3x die parametervraag voordat hij tot een resultaat komt, heeft iemand enig idee waar dit aan ten grondslag zou kunnen liggen, google en forums hebben me tot nu toe niet kunnen helpen??
hoop dat jullie me uit de brand kunnen helpen.. :d
Werkt perfect in office 2003, rapport opent, de vraag komt, ik type een datum in en krijg het resultaat
Nu is deze database op mijn laptop (waar ik de office 2007 versie heb) geconverteerd naar de 2007 versie en nu krijg ik steeds 3x die parametervraag voordat hij tot een resultaat komt, heeft iemand enig idee waar dit aan ten grondslag zou kunnen liggen, google en forums hebben me tot nu toe niet kunnen helpen??

hoop dat jullie me uit de brand kunnen helpen.. :d