office 2007, parameter in kruistabelquery

Status
Niet open voor verdere reacties.

thedonnl

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2004
Hallo, ik heb een rapport, gebasseerd op een kruistabequery die weer gebaseerd is op een selectiequery, gemaakt in office 2003, in beide querys zit een parameter vraag nl [welke factuurdatum etc], in de selectiequery staat hij gewoon in de regel criteria en in de kruistabelquery in query/parameter en dan exact de zelfde parametervraag geformuleerd in de kolom "parameter" en gegevenstype op Datum/tijd gezet.
Werkt perfect in office 2003, rapport opent, de vraag komt, ik type een datum in en krijg het resultaat

Nu is deze database op mijn laptop (waar ik de office 2007 versie heb) geconverteerd naar de 2007 versie en nu krijg ik steeds 3x die parametervraag voordat hij tot een resultaat komt, heeft iemand enig idee waar dit aan ten grondslag zou kunnen liggen, google en forums hebben me tot nu toe niet kunnen helpen?? :(

hoop dat jullie me uit de brand kunnen helpen.. :d

hey bedankt voor je antwoord, ik zal de database "uitkleden" en zo spoedig mogelijk posten, bedankt alvast
:thumb:

hey SuperZeeuw, heb de database uitgekleed maar hij blijft te groot om als zipbestand mee te sturen, moet een andere oplossing vinden, misschien over de mail????

thx

Wim,

sorry voor de late reactie.
Ik kan je nu even niet goed helpen, typ met 2 vingers want mijn rechterhand is uitgevallen.
Ik kan daardoor ook niet goed muizen en dat is wel nodig om hulp te kunnen bieden.

Ben voorlopig nog wel even uit de running.

Suc6.

Hoi De Zeeuw,

Mijn probleem is al opgelost, ik heb een andere weg bewandeld via de Open Form methode, bedankt voor je hulp zover, suc6 met je arm/pols

thedon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan