Office 2007 pro op vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

hvgreven

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2009
Ik heb kort geleden vista op een pc geinstaleerd. Ik heb daar office 2007 prof op geinstaleerd en werkte tot vandaag prima betreft een copy. nu krijg ik de melding bij het opstraten van words dat het op een illegale versie gaat. Is daar nog iets aan te doen of is het einde oefening en word het een bezoekje aan een pczaak.

M.v.g
Helmer

Ik herhaal, nee, ja, ja en wat die onzin betreft, nee da's geen onzin.

Ik herhaal, nee, ja, ja en wat die onzin betreft, nee da's geen onzin.

waarom zou hij naar de pc zaak moeten?

bovendien deze site is erop gericht mensen te helpen ZONDER ze naar de pc winkel te sturen direct
als hij een cd heeft van 2007 of een image dan kan hij hem opnieuw instaleren met een andere serial, hij heeft nu een testversie gehad als hij een andere serial (een goede) gebruikt is het goed

zoits als deze dus *klikje*
vat het niet op als belediging

Jij hebt het geloof ik niet door he? Office is een duur programma. Als je al aan een serial kunt komen (illegaal) dan kun je daarna niet meer updaten, e.e.a. i.v.m. de genuine etc. etc. Wat rest je dan? Idd. naar de winkel gaan en een nieuwe te kopen. Wat heeft TS aan die link?

Laatst bewerkt:
Jij hebt het geloof ik niet door he? Office Pro is een duur programma. Als je al aan een serial kunt komen (illegaal) dan kun je daarna niet meer updaten, e.e.a. i.v.m. de genuine etc. etc. Wat rest je dan? Idd. aar de winkel gaan en een nieuwe te kopen.

ja als je het zo bekijkt :confused: het is wel duur ja.

mijn excuses dan, ik pakte het een beetje heel erg anders op :P

Er zijn 2 mogelijkheden : 1- TS werkt met een legale key van een Office versie die hij heeft. Na een x-tal installaties werkt het niet meer en zal contact moeten worden gezocht met Microsoft.
2- TS werkt met een illegale key. In dat geval, 'game over'.

Er zijn 2 mogelijkheden : 1- TS werkt met een legale key van een Office versie die hij heeft. Na een x-tal installaties werkt het niet meer en zal contact moeten worden gezocht met Microsoft.
2- TS werkt met een illegale key. In dat geval, 'game over'.

ja dit klopt ;) dat snap ik zelf ook :o

ik pakte jou opmerking/reactie anders op

Of een legale versie aanschaffen of overstappen op Open Office.

legale versie is zo duur nog niet en scheelt een hoop ellende. in elk geval bedankt voor de reacties

open office is gratis :D of je moet gewoon word perse willen kan je ook wel om de beveiligingen heen (van PRO weet ik het niet)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan