office 2007 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

broen messiaen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 feb 2008
hallo,
ik beschik over een HP Notebook met Windows Vista en office 2007.
We hebben al onze gegevens overgezet van onze vorige pc (deze werkt met office 2003 of2000).

Het probleem is als volgt.
de bestanden van onze vorige pc kunnen we niet onmiddellijk openen, we moeten eerst een paar waarschuwingsschermen annuleren en OK drukken, daarna openent het programma (vb word), maar het bestand is dan nog niet geopend.
als ik dan nog eens klik op het bestand (office programma staat nog open) dan gaat het wel onmiddellijk.

als we een bestand maken op onze nieuwe pc dan is er geen probleem.

Hoe kan ik dit oplossen, heb ik een speciaal programma nodig om deze gegevens te openen zonder de problemen

en kan iemand met office 2000/03 mijn bestanden van mijn 07 wel openen?

wie weet er een oplossing voor ons probleem?
dit zijn de gegevens van onze pc:
HP 6820s

Intel Core 2 Duo T7250 processor
2 GB. RAM
160 GB. HDD
DVD+RW
Wlan
Bluetooth
17" screen
Windows Vista Business

alvast bedankt op voorhand
mvg
Broen Messiaen

Microsoft heeft zover ik weet een update uitgebracht waarmee (te) oude documenten, die eventueel een gevaar zouden kunnen zijn, niet direct geopend worden. Via een register tweak was dit uit te schakelen, zal eens zoeken.

Kan het zo niet vinden :(

De bestanden van 07 zijn prima te openen in 03, zolang je ze maar als .doc opslaat oftewel de compatibiliteits modus. Want Docx is niet te openen in 03.

Laatst bewerkt:
omdat microsoft een nieuwe codering heeft gebruikt voor word 07 kan je met word 03 geen 07 documenten (.docx) openen. als je dat wel wilt moet je: -->office knop--> opslaan als--> bij het blakje opslaan als selecteren office 97-03

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan