broen messiaen
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 22 feb 2008
hallo,
ik beschik over een HP Notebook met Windows Vista en office 2007.
We hebben al onze gegevens overgezet van onze vorige pc (deze werkt met office 2003 of2000).
Het probleem is als volgt.
de bestanden van onze vorige pc kunnen we niet onmiddellijk openen, we moeten eerst een paar waarschuwingsschermen annuleren en OK drukken, daarna openent het programma (vb word), maar het bestand is dan nog niet geopend.
als ik dan nog eens klik op het bestand (office programma staat nog open) dan gaat het wel onmiddellijk.
als we een bestand maken op onze nieuwe pc dan is er geen probleem.
Hoe kan ik dit oplossen, heb ik een speciaal programma nodig om deze gegevens te openen zonder de problemen
en kan iemand met office 2000/03 mijn bestanden van mijn 07 wel openen?
wie weet er een oplossing voor ons probleem?
dit zijn de gegevens van onze pc:
HP 6820s
Intel Core 2 Duo T7250 processor
2 GB. RAM
160 GB. HDD
DVD+RW
Wlan
Bluetooth
17" screen
Windows Vista Business
alvast bedankt op voorhand
mvg
Broen Messiaen
ik beschik over een HP Notebook met Windows Vista en office 2007.
We hebben al onze gegevens overgezet van onze vorige pc (deze werkt met office 2003 of2000).
Het probleem is als volgt.
de bestanden van onze vorige pc kunnen we niet onmiddellijk openen, we moeten eerst een paar waarschuwingsschermen annuleren en OK drukken, daarna openent het programma (vb word), maar het bestand is dan nog niet geopend.
als ik dan nog eens klik op het bestand (office programma staat nog open) dan gaat het wel onmiddellijk.
als we een bestand maken op onze nieuwe pc dan is er geen probleem.
Hoe kan ik dit oplossen, heb ik een speciaal programma nodig om deze gegevens te openen zonder de problemen
en kan iemand met office 2000/03 mijn bestanden van mijn 07 wel openen?
wie weet er een oplossing voor ons probleem?
dit zijn de gegevens van onze pc:
HP 6820s
Intel Core 2 Duo T7250 processor
2 GB. RAM
160 GB. HDD
DVD+RW
Wlan
Bluetooth
17" screen
Windows Vista Business
alvast bedankt op voorhand
mvg