Office 2007 .pst importeren incompleet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark2003

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2003
Hallo,

Ik heb van mijn vorige Office 2007 een complete .pst backup gemaakt. Ik heb vervolgens Vista SP1 geinstalleerd met een nieuwe versie MS office 2007. Het oude backup bestand is 158mb groot. Als ik nu ga importeren mis ik een aantal emails! Verder zie ik dat het .pst backup bestand ter grootte van 27 MB achterblijft ( dit de de file die eerst 158mb groot was en die ik heb geimporteerd ). Iemand enig idee hoe dit mogelijk is? Lijkt dat de hele backup niet wordt ingeladen. Elke reactie is welkom. Bedankt alvast, Mark

Probeer anders eens het PST niet te importeren maar toe te voegen aan outlook.

Start --> Instellingen --> Configuratiescherm --> Email
Klik op knop Gegevensbestanden
Klik op Toevoegen en kies zoek je PST bestand op

Als je nu Outlook opstart zie je de mappenlijst. Als je nu helemaal naar onderen gaat zien je weer een map die je open kunt klappen.

Check eens of daar wel alle mail in staat. Eventueel kun je alle berichten/mappen slepen naar het nieuwe PST bestand. Je ziet namelijk bovenin ook weer Postvak in / Verzonden etc.

Het kan ook zijn dat het PST beschadig is. Via deze site kun je het PST bestand controleren hierop en eventueel repareren.
http://office.microsoft.com/en-us/outlook/HA010563001033.aspx

Zorg wel dat je een kopie maakt van het bestand zodat je altijd een orgineel hebt en steeds met een kopie gaat testen.

Bedankt voor de uitleg. Ben nu aan het werk maar zal het vanavond proberen.
Laat het nog weten. Gr, Mark

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan