Office 2007 vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Laatst bewerkt:
ik heb de Engelse ultimate versie en heb nog niet gezocht naar spellingscontrolle van Nederlands. maar heb gewoon 1 gig en hij is in een mum van tijd opgestart en hoef er nooit op te wachten ofzo. maar als je ziet hoe snel hij opstart je ziet niet eens zo'n laadschermpje met je naam en serie nummer hij is er al gelijk. dus ik denk dat ie op minder ook zeker wel draait.

ik zal het eens uitproberen op de op de pc van me broertje. ik ben nu aan het stage lopen maar zal er vanavond nog wel ff naar kijken.

bij mij draait Office 2007 Enterprise edition op 512mb
hoe niet echt lang te wachten, ongeveer 5-7 sec.

dus het werkt ook met minder

ok top hoef ik het niet meer te probveren. en dat is met spellingcontrolle aan?

Dat vraag ik allemaal niet lieverds :p.

Is het mogelijk om de spellings tijdens het typen te controleren, als je geen 1GB RAM in je PC hebt zitten?
Ik weet dat Word 2003 wel eens melding gaf van "teveel spelfouten in dit document".

ik heb dyslexie dus het zou voor mij ook wel handig zijn. weet je trouwens of de spellingscontrolle los te downloaden is? ook hoorde ik geruchte over dat je de spellingscontrolle van office 2003 kan gebruiken ofzo. maar laat maar begin wel een keer eigen topic.

maar ik ben wel benieuwd of dat mogelijk is.

ik heb dyslexie dus het zou voor mij ook wel handig zijn. weet je trouwens of de spellingscontrolle los te downloaden is? ook hoorde ik geruchte over dat je de spellingscontrolle van office 2003 kan gebruiken ofzo. maar laat maar begin wel een keer eigen topic.

maar ik ben wel benieuwd of dat mogelijk is.

Whatthe.. Die van 2003 gebruiken?? Spellingscontrole zit gewoon op de installatieCD-rom.. Maar start idd maar je eigen topic ;).

http://blogs.msdn.com/correcteurorthographiqueoffice/archive/2006/06/05/617653.aspx

ik heb geen problemen met de spellingscontrole tijdens het typen.

en als je ff googled dan is de NL spellingscontrole op internet te downloaden

Als ik het goed begrijp is het zo dat de gewone, de ouderwetse zeg maar, spellingscontrole wel mogelijk is. Maar wil je de context scanner gaan gebruiken dan heb je dus die 1 GB RAM nodig. De context scanner is de scanner die dus woorden uit de context gaat proberen te vissen. Dus dingen als "hij hout van jou". Hout is een normaal woord, en wordt dus geaccepteerd. De contextscanner kijkt of in deze zin een ZN of een WW verwacht wordt, en basseert daar zijn advies op. Ik kan me voorstellen dat dit meer geheugen vraagt, maar het is natuurlijk wel vreemd te noemen dat als je de tekst fatsoenlijk op fouten wilt gaan checken je dus, blijkbaar, niet teveel programma's open mag hebben staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan