Ik heb Office 2007, Word geinstalleerd.
En als voorkeur opgegeven bij "Standaardprogramma's". Echter, telkens als ik een .doc document binnen krijg dan roept Windows dat ik geen programma heb opgegeven om dat document te openen.
Zodra ik Writer van Open Office als voorkeur opgeef dan gaat het echter prima.
Om conflicten te voorkomen heb ik Open Office geheel verwijderd. Echter: zelfde boodschap: geen programma opgegeven, terwijl ik toch echt Word aan .doc heb gekoppeld.
Een tweede probleempje is dat Windows mail het woordenboek niet oppakt. Ik krijg voor spellingscontrole slechts de keus uit Engels, Duits, Frans en Spaans.
Graag advies!
En als voorkeur opgegeven bij "Standaardprogramma's". Echter, telkens als ik een .doc document binnen krijg dan roept Windows dat ik geen programma heb opgegeven om dat document te openen.
Zodra ik Writer van Open Office als voorkeur opgeef dan gaat het echter prima.
Om conflicten te voorkomen heb ik Open Office geheel verwijderd. Echter: zelfde boodschap: geen programma opgegeven, terwijl ik toch echt Word aan .doc heb gekoppeld.
Een tweede probleempje is dat Windows mail het woordenboek niet oppakt. Ik krijg voor spellingscontrole slechts de keus uit Engels, Duits, Frans en Spaans.
Graag advies!