• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

office 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

nobody11

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2007
hey iedereen,

op mijn werk heb ik een laptop waar office 2003 is geinstalleerd.. in afwachting van de 2007 (die ze nog a h testen zijn enz) wil ik graag werkenm met 2007.. maar aangezien ik geen administrator rechten heb vroeg ik mij af of het mogelijk was om office 2007 te installeren op een draagbare hard disk ? ik denk dat dit wss niet mogelijk is aangezien de office bestanden van windows inleest? (het is windows XP SP 3 dus dat is geen probleem)..

Hoi,

Omdat het een laptop van je werk is, zou ik er maar niet mee gaan k****n en wachten totdat je werkgever zelf met 2007 komt.
Wellicht een idee om er op je pc thuis alvast mee te stoeien.
Let wel op, want de 'Home & Student'-versie bevat géén outlook.
Op marktplaats kan je trouwens voordelig aan een uitgebreidere versie komen vaak.

Laatst bewerkt:
Ik ben eens een keer een U3 versie van Word2007 tegen gekomen die dus volledig van USB stick draaide. legaal zal het niet geweest zijn maar het kan dus wel

Ik ben eens een keer een U3 versie van Word2007 tegen gekomen die dus volledig van USB stick draaide. legaal zal het niet geweest zijn maar het kan dus wel

Sorry da'k et zeg, maar dit KAN NIET!
Ik draai toch al heel wat jaartjes mee op 'MsOff'-gebied ......
OpenOffice biedt die mogelijkheid wel.

Overigens heeft jou reactie niets met de vraag te maken ......

Bedankt Ellasar voor je melding.

Ik verwijder je bericht.

Dan een gekuiste versie,

Teun U3 kan wel en dus ook met een externe schijf

Dan een gekuiste versie,

Teun U3 kan wel en dus ook met een externe schijf

Je beantwoordt de vraag van Nobody niet.
Hij wil MsOffice2007 kunnen uitproberen en niet een (niet legale en w.s. afgeslankte) U3 versie van Word.
Ik meld me af voor deze vraag ...... :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan