Office 2008 Mac

Status
Niet open voor verdere reacties.

CookieJar

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2009
Hallo,

Ik heb op de Mac Office 2008 geïnstalleerd. De installatie verliep vlekkenloos, maar nu probeer ik Entourage op te starten en krijg ik de volgende foutmelding: 'Deze identiteit kan niet worden geopend met deze versie van Entourage'. Hij start gewoon niet op. Weet iemand toevallig wat dit inhoudt en hoe ik Entourage opgestart krijg?

Ik heb wel op andere forums gekeken en op één forum wordt doorverwezen naar iets met Visual Basic for Applications, wat houdt dat precies in? En kan ik hiermee het probleem oplossen?

Alvast bedankt,

CookieJar.

Laatst bewerkt:
ik heb ook even op internet gekeken omdat ik dit programma zelf niet gebruik, er staat in dat je de automatische update van windows moet gebruiken om hem te updaten naar versie '11.2.3' of verder...

ik heb ook even op internet gekeken omdat ik dit programma zelf niet gebruik, er staat in dat je de automatische update van windows moet gebruiken om hem te updaten naar versie '11.2.3' of verder...

Ik neem aan dat je Mac bedoelt. Ik heb inderdaad al een automatische update uitgevoerd, maar hij zei dat alles up to date was. Ook heb ik op de site van Microsoft een update gedaan maar ook die zei dat alles up to date was.

Toch bedankt voor je reactie.

sorry ik bedoel inderdaad mac, maar dan kan ik je helaas niet verder helpen... ik weet niks van mac

sorry ik bedoel inderdaad mac, maar dan kan ik je helaas niet verder helpen... ik weet niks van mac

Oké, nou ja bedankt in ieder geval :thumb:
Ik weet eigenlijk ook niks van Mac, hij is van mijn vader... en die weet er eigenlijk ook niks van :p
Ik vind het sowieso rotdingen om mee te werken. Ze zijn te ingewikkeld, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nooit echt zo'n ding gehad heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan