Office 2010 altijd opnieuw configureren bij opstarten Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eaglesem

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2010
hallo,
Ik heb de versie Office Pro plus 2010. Deze versie is geinstalleerd onder Windows XP. Telkens als ik Outlook wil openen, gaat de windows installer van start en doet hij office 2010 configureren en kan ik Outlook daarna alleen in veilige modus opstarten. En dit moet ik elke keer doen als ik Outlook opstart. Hoe krij ik dit probleem opgelost ?

MVG Eaglesem

Probeer hem opnieuw te installeren of klik bij de geinstalleerde programmas op herstellen

Heb hem al 2 keer geinstalleerd nu, is een versie gekocht bij slim.nl voor zoon op school.
Hoe vaak kan ik zo`n versie installleren ?

officieel 3x volgens mij, dat is bij ons in ieder geval zo

dus als ik hem nu weer installeer en hij doet het nog niet kan ik weer een nieuwe versie gaan kopen?
ben niet zo goed met pc waar kan ik geinstalleerde programmà`s vinden om eventueel te herstellen?

Ik denk dat Microsoft het wel zo gedaan heeft dat je op 1 pc verschillende keren kunt doen. Maar daar ben ik niet zeker van want ze kunnen natuurlijk wel veel geld verdienen ermee.

geinstalleerde programmas kun je vinden onder: Start, standaardprogramma's en dan linksboven staan je programmas (als je op die knop klikt)

ja ok dat klopt

waar kan ik geinstalleerde programmà`s vinden ga ik dat eens proberen

hallo,
heb het laten herstellen, maar blijft alweer opnieuw cinfigureren en opstarten in veilige modus.
melding wordt gegeven dat het opstartprobleem in veilige modus opgespoord kan worden en eventueel gecorrigeerd kan worden.
waar zou ik dat moeten zoeken ?

Probleem nog altijd niet opgelost, heb harde schijf zelfs geformatteerd.
Alles opnieuw geinstalleerd, maar probleem blijft hetzelfde.

Probeer eens als administrator Outlook op te starten.
Rechtermuisklik op de Outlook ikoon, en dan opstarten als Administrator selecteren.

Probleem lijkt opgelost

Hallo,
bedankt voor de tip, maar dat had ik ook al geprobeerd.
Maar het schijnt nu opgelost te zijn. Ik heb nl. Windows 7 geinstalleerd. Tot nu toe schijnt alles goed te werken, maar Windows 7 staat er pas sinds gidteren op, dus maar even afwachten of alles blijft lopen.

Gr Eaglesem

windows search 4.0 geïnstalleerd, nu werkt het

Hoi, alhoewel het probleem al opgelost lijkt hier nog een tip van mij. Ik had hetzelfde probleem, alles geprobeerd, nieuw profiel aangemaakt, invoegtoepassingen verwijderd, etc, niets werkte. Uiteindelijk heb ik Windows Search 4.0 gedownload en geïnstalleerd en voilà...probleem opgelost.

De oplossing van Pavarossi werkt

Ik zat het metzelfde probleem als eaglesem en pavarossi.
De oplossing van Pavarossi geprobeerd en het probleem was in een oogwenk opgelost. Nu start outlook gewoon zonder problemen op!

Dank!!

Ik zat het metzelfde probleem als eaglesem en pavarossi.
De oplossing van Pavarossi geprobeerd en het probleem was in een oogwenk opgelost. Nu start outlook gewoon zonder problemen op!

Dank!!

Hier ook hartelijk dank voor de tip !
Bij mij startte Outlook ook iedere keer op met de Windows installer, na het installeren van de update van de installer, en windows search 4.0 was het probleem helemaal opgelost.
Nogmaals dank!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan