Office 2010 Error op verstuurde of beantwoorden van email

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilbos

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2012
Berichten
7
Sinds kort kan ik geen email meet beantwoorden op een van mijn accounts als ik van iemand een email krijg en ik klik op bantwoorden en wil de email verzenden krijk g ik hem meteen weer terug in mijn piostvak in met de error melding Serverfout: 554 5.7.1 en in hetveldonderwerp staat dan onbestelbaar grtz Wil
 
Je zult toch moeten vermelden naar welk e-mail domein die gestuurd zijn. Ook moet je vermelden hoe nu de server-instellingen zijn van dat e-mail account, voor wat betreft het verzenden van mail (=SMTP server-instelling).
Vermeld er ook bij of je nu op een andere Internet-verbinding zit dan in de tijd dat het wél nog werkte. Voorbeeld: Stel dat je nu bent gaan samenwonen met iemand die Ziggo heeft terwijl je op je eigen woonplek origineel UPC had.

Tijs.
 
Er is in principe niets varanderd alles staat nog zoals het een paar dagen geleden gewoon werkte voor inkomen email is : pop3.introweb.nl en voor uitgaande email is : smtp.introweb.nl Als ik het account test dan werkt het goed ik kan ook email ontvangen maar zo gauw als ik een email rechtstreeks wil beantwoorden krijg ik hem net zo snel weer terug zeg maar meteen. grtz Wil
 
Pas de poort voor het verzenden van mail eens aan: Maak er poort 587 van (ipv. poort 25) en tevens aan dat er geauthenticeerd moet worden (als dat nu er nog niet staat; stel dezelfde inlog-/authenticatiegegevens in als voor het ontvangen van je introweb mail). Kijk of dat werkt.
Indien (nog) niet, zet bij de verzendopties ook aan dat TLS/SSL encryptie moet worden gebruikt, [laat poort 587 en authenticatie aan staan.] Kijk of dát werkt.

Als bovenstaande de oplossing biedt, dan lijkt het erop dat de standaard SMTP-poort (=poort 25) wordt afgevangen/geblokkeerd (bijv. door je provider).

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
dit werkt Tijs (Pas de poort voor het verzenden van mail eens aan: Maak er poort 587 van (ipv. poort 25) en tevens aan dat er geauthenticeerd moet worden) mijn provider is upc dan hebben ze dat van de een op de andere dag aan gepast dan .......... bedankt voor je hulp grtz Wil
 
Fijn dat het geholpen heeft.

Graag nog de vraag als opgelost aanmerken: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan