Office 2010 heeft bij persoonlijke mappen een eigen e-mailadres vermeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

twjbak

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2011
Na herinstallatie van Office 2010 verschijnt bij Outlook onder persoonlijke mappen mijn eigen e-mailadres met daaronder Postvak-in en dergelijke. Daarboven staan onder de persoonlijke mappen gewoon de normale indeling van Postvak In en dergelijke. Iedere keer als ik een e-mail ontvang komt dat bericht onder deze mappen die na mijn e-mailadres vermeld zijn. Ik heb geprobeerd dat stuk van outlook te verwijderen maar dat is niet gelukt. Iemand een idee hoe ik dat gedeelte kan verwijderen?

Hallo twjbak. Dit is de aanvang van het artikel in de link.
Voordat u e-mailberichten kunt verzenden en ontvangen met Microsoft Outlook 2010 moet u eerst een e-mailaccount toevoegen en configureren. Als u een eerdere versie van Microsoft Outlook hebt gebruikt op dezelfde computer waarop u Outlook 2010 hebt geïnstalleerd, worden uw accountinstellingen automatisch geïmporteerd.

Het vetgedrukte is kennelijk bij jou het geval geweest. Je sprak over een herinstallatie.

Nu vond ik dit artikel dus lees verder. Misschien staat daar wat bij om je hiervan te ontdoen. ;)
http://office.microsoft.com/nl-be/o...unt-toevoegen-of-verwijderen-HA010354414.aspx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan