Office 2010 kan niet installen..

Status
Niet open voor verdere reacties.

sesmar11

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2009
ik heb zojuist office 2010 prof pro aangeschaft..
als ik het setup bestandje open krijg ik als volgt: Dit 64bits product mag niet met Microsoft Office klik-en-klaar worden geinstalleerd...
Ik heb geprobeerd om klik-en-klaar (click-to-run) te verwijderen via "Programmas en Onderdelen" Alleen het lukt NIET. (Engels) The action cannot be completed, try the action again. If the problem continues please contact microsoft product support.
Ik heb al geprobeerd te kijken op hun website, maar er staat niets bij dat mij kan helpen...

Ik heb:
Windows 7 Ultimate 64bit
Office 2010 Professional Pro (NL) 64bit

Helpmij? ;)

Laatst bewerkt:
Office Klik-en-Klaar verwijderen
De bestanden die u met Microsoft Office hebt gemaakt, worden niet verwijderd. U kunt echter besluiten de Microsoft Office-instellingen of -aanpassingen op te slaan die u in de Office-programma's hebt gemaakt.

Belangrijk De aanpassingen kunnen alleen worden gebruikt in hetzelfde Microsoft Office-product met dezelfde taalversie.

Windows 7
1.Klik in het configuratiescherm op Programma's en klik vervolgens op Programma's en onderdelen.
Opmerking Dubbelklik in de klassieke weergave op Programma's en onderdelen.

2.Klik op Microsoft Office 2010 voor Thuisgebruik en Zelfstandigen, Microsoft Office 2010 voor Thuisgebruik en Studenten of Microsoft Office Starter 2010.
3.Voer voor het selectievakje Office-gebruikersinstellingen verwijderen een van de volgende handelingen uit:
Als u Microsoft Office-instellingen wilt opslaan, bijvoorbeeld aanpassingen van het lint, schakelt u het selectievakje niet in.
Als u de Office-instellingen niet wilt opslaan, bijvoorbeeld aanpassingen van het lint, of als er een probleem met instellingen is dat u wilt oplossen, schakelt u het selectievakje in.
Opmerking Als u de aanpassingen van het lint wilt opslaan maar niet de andere Office-instellingen, kunt u eerst de aanpassingen van het lint exporteren (aanpassingen van het lint zijn niet beschikbaar in Office Starter 2010).

4.Klik op Verwijderen

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan