Office 2010 pro plus 64 bit met SP1

• Onderwerp starter Onderwerp starter @xa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

@xa

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2001
Na enkele jaren Office 2010 pro plus 32 bit te hebben gebruikt ben ik nu overgestapt naar de Office 2010 pro plus 64 bit met SP1, dit werkt allemaal perfect. Alleen blijf nu bij mij de vraag hangen wat te doen met updates die ik allemaal heb staan in mijn updates van Office 2010 32 bit?. Wat moet daar mee gebeuren, ik gebruik als OS Windows 7 met SP1 64 BIT, graag had ik daar een antwoord op gehad waarvoor mijn dank.

Gr, @xa

Hallo @xa. Misschien hier eens even lezen.
Compatibiliteit met bestaande Office-bestanden en -oplossingen. KlikVolgens mij moet je eerst verwijderen o.i.d. heb het niet helemaal gelezen.

Bedankt voor de reactie, ik heb de originele Office 2010 dvd het programma Office 2010 32 bits laten verwijderen en daarna opnieuw opgestart. Alle mappen e.d. waren verwijdert. Na het installeren van Office 2010 pro plus SP1 64 Bit ben ik gaan kijken bij de updates toen zag ik tot grote verbijstering de updates nog staan van Office 2010 32 Bits dan is mijn vraag is dat goed of moeten deze updates ook worden verwijdert? en hoe.
Ik zeg nogmaals alles werkt perfect en de instellingen van mijn vorige Office 2010 zijn worden behouden, wat moet er nu gaan gebeuren.

Groet, @xa

Ben ik nu echt de enige op dit forum die overstapt van een Office 2010-32Bit naar een Office 2010-64Bit versie met de vraag of de Updates van de Office 2010-32Bit verwijdert kunnen worden.

Dat zijn Updates die staan er van 2012 hoeft je niet bij na te denken hoeveel er dit zijn MS kennende, maar wel hoe krijg je deze weg en kunnen deze ook zo maar veilig worden verwijderd.

Elke tip is welkom om deze te verwijderen, na de installatie van Office2010-64Bit komen er elke dag nieuwe Updates binnen van deze 64Bit versie het stroomt maar vol van da Updates maar wel begrijpelijke Updates want deze is ook worden geïnstalleerd.

Deze vraag heb ik ook op het Forum van Microsoft geplaats in de hoop daar ook een antwoord van te krijgen die lijd tot een oplossing om deze Updates veilig te kunnen verwijderen.

Hier staat beschreven hoe je updates verwijderen. Op die pagina kun je doorklikken naar andere pagina's Klik 2e van onderen

Hallo bedankt voor je bericht, dit betreft het specifiek verwijderen van een Windows update en niet van Office. Ik geloof best dat het op deze manier zal gaan maar gebeurt het dan ook veilig? en werkt mijn Office 64 Bit dan nog wel en doet dit niets aan mijn OS 7 allemaal van die vragen waar je niemand antwoord op kan geven. Ik ben zo geduldig als papier en zal deze update pas verwijderen als we er allemaal samen over eens zijn dat dit een goede en veilige manier is deze updates te verwijderen.

Ik ook papier. Nou ja niemand kan het vertellen. Hier staat geschreven hoe je het een en ander kunt doen lees deze maar eens zorgvuldig door.

Kijk naar catroot2 en software distribution en nog veel meer Klikje

Bron www.schoonepc.nl

Laatst bewerkt:
Ik heb volgens mij een beetje foute informatie gegeven, na de installatie van Office 2010 pro plus 64 Bit
staan bij “geïnstalleerde updates” alleen maar de Updates van 64 Bit.
Bij “geschiedenis van Updates weergeven” staan wel nog de vermeldingen van de geïnstalleerde 32 Bit Updates en daar zat ik fout mee waarvoor mijn excuses.
Ik neem aan dat deze vermeldingen in “geschiedenis van Updates weergeven” niet te verwijderen zal zijn jammer genoeg.

We maken allemaal wel eens een foutje. Zolang je computer goed is zou ik helemaal niets verwijderen en het neemt amper tot geen ruimte in beslag. Ik zou me er niet te druk over maken. Vaak gaat het ook niet. Sommige zijn niet te verwijderen. Dus als je systeem lekker loopt afblijven. Succes en een goed weekend. ;)

Ben ik nu echt de enige op dit forum die overstapt van een Office 2010-32Bit naar een Office 2010-64Bit versie
Ik hoop het; er is (ook volgens Microsoft zelf) geen enkele reden te bedenken om dat te doen. Je haalt jezelf alleen maar problemen op de hals, de programma's werken geen haar beter of sneller als met de 32 bits versie (jij zelf gaat er zeker niet sneller van typen) en je raakt de compatibiliteit met andere gebruikers kwijt. En wat is de winst? Nihil. Dus ja, ik hoop dat je de enige bent, want de rest van de wereld (althans het grootste deel) zit gewoon op een 32 bits versie te werken. En dan ook nog eens tot volle tevredenheid :D.

Wiens informatie? Ik onderschrijf alleen maar dat je met een grote boog om de 64 bit versie heen moet lopen :)

Dat bericht van #12 was voor @Xa bestemd.:D Grote boog heb je gelijk in.

Ik ga met jullie als kenners niet in discussie wat betreft beter is een Office 32 bit of 64 bit versie van Office 2010 of 2013 maar waarom word dan wel de Office 64 bit versie voor geïnstalleerd op een nieuwe aangekochte pc of laptop? daar heb je geen keuze in. Ik heb op advies van een zaak wat zich al jaren de beste zaak van Nederland mag noemen deze Office 64 Bit versie geïnstalleerd en er mijn Office 32 bit versie voor verwijdert, dus alweer bij de neus genomen neem ik dan aan. Als jullie van mening zijn dat ik beter af ben met de Office 32 Bit versie zegt dit dan en zal ik zonder pardon mijn vorige 32 Bit versie opnieuw installeren op mijn pc.
Ik ga de Office 64 Bit versie enkele dagen proberen, indien zich problemen voordoen zal ik dit melden op het forum.

Wij kennen jouw situatie niet, en dus ook de reden niet waarom je de 32 bits versie hebt vervangen door de 64 bits. Dat 'de beste zaak van Nederland' jou de 64 bits versie aanraadt vind ik dus een heel dubieuze tip, want iedereen met een béétje kijk op ICT weet dat je de 64 bits versie niet moet gebruiken. Tenzij je daartoe gedwongen wordt omdat bijvoorbeeld het bedrijf waar je werkt met 64 bits werkt. Persoonlijk vind ik het kwalijk dat de 64 bits versie meekomt met een nieuwe laptop. Dus als je de gelegenheid hebt om hem er weer af te gooien, moet je dat vooral doen. Om dus de eerder aangehaalde redenen. Nogmaals: als jij voor jezelf goede redenen hebt om wél met de 64 bits te (moeten) werken, dan moet je dat vooral doen. Maar doe het niet omdat je denkt dat die versie beter is...

De 64 bits versie biedt vnl alleen voordelen als je extreem grote datasets hebt bijv in Excel, maar das dan ook extreem groot.... een normale gebruiker komt daar nooit aan.
De genoemde incompatibiliteit tussen de 64 en 32 bits... daar heb je kans op last van .. Wanneer? Geen idee, hangt zo sterk af van wat je doet ....

Hoi, bedankt allemaal voor jullie tips over "Office 2010 pro plus 64 bit met SP1" Ik heb tot nu toe nog geen nadelige gevolgen gehad na het installeren en gebruik van genoemde en ga er van uit dat dit ook zo blijft.
Voor mij is tot op heden geen reden tot klagen en mag voor mij hier een slotje op, bedankt allemaal voor jullie support.

Mvg, @xa

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan