Office 2013, geen A5 papierfrmaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lutra

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2005
Sinds 2 weken heb ik nu Office 2013.
Ik maak en print altijd veel kaarten op A5 formaat dik papier.
Maar nu vind ik dit formaat niet meer in deze Office versie.

Dat levert mij wat printproblemen op omdat mijn printer graag wil weten welk formaat ik gebruik.
Ik stel het dus netjes in "Aangepast formaat" maar dan bij het printen pakt hij toch A4 of een ander formaat, maar dus niet mijn ingestelde A5 formaat.

Heeft iemand al ervaring met Office 2013 en dit Format?

Misschien is het zo dat in de printer(-driver) moet worden aangegeven dat je (ook) A5 als papiersoort heb/kunt gebruiken?
Overigens geldt dit natuurlijk niet als je bij een vorige versie van Office maar met dezelfde printerdriver(-instellingen) het wél voor elkaar kreeg.

Tijs.

Ik heb de zelfde printer nog steeds alleen de Office versie is gewijzigd.

Ik kan kijken naar de drivers, maar voorheen was de keuze er wel namelijk. Daarom dacht ik dat het aan Office 2013 lag.

Ik ben het met je eens dat de hoofdverdachte nu toch echt Office is, dus niet de printer(-driver).
Wacht nog even af of iemand reageert voordat je gaat sleutelen aan printer-drivers...

Tijs.

Beste Lutra

Normaal worden alleen papierformaten weergeven die je printer ondersteund. Is je printer nog steeds ingesteld als "Standaard Printer"?
Anders je papiergrootte instellen op : Breedte 14,8 cm en Hoogte 21 cm

Beste unix,

Mijn printer is nog steeds de standaard printer en ik heb een aangepast papier formaat ingesteld.
Maar bij de optie Afdrukken, komt deze niet te staan. Daar staat nog steeds A4.

Heb je de optie A5 wel bij <Pagina-indeling>, menu ,Pagia-instelling>, tab <Papier> bij <Papierformaat>? En kun je in andere programma's wel A5 kiezen? Volgens de Microsoft site worden papierformaten (dnties zei het ook al) bepaald door de printer driver.
Suzanne S. Barnhill replied on April 28, 2012See post history Close
MVP Community Moderator MCC: Content Creator Most Recommended Discussion

Paper sizes available are supplied by your printer driver, not Word. If your printer is capable of printing to A5, it should offer that size. Make sure that you have the correct printer selected as the default.

Microsoft MVP (Word) since 1999

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan