Office 2013 thuisgebruik gekocht, kan niet downloaden op microsoft-site

Status
Niet open voor verdere reacties.

RickyZ

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 feb 2015
Berichten
1
Hallo,

Ik heb vandaag zat. 7 feb. 2015 een nieuwe laptop gekocht, weet zo niet of die dan windows 10 als besturingssysteem heeft en ik vind de interfaces nogal ingewikkeld en alles onvindbaar na jaren windows 7 gehad te hebben.

Ik heb er ook een doosje Office 2013 voor thuisgebruik en studenten bij gekocht, voor 139 euro. Daar zat alleen een produktcode in en een 4 stappenplan, maar dat werkt niet. IK moet naar www.office.com/setup gaan en daar kan ik inderdaad de prouduktcode invoeren, maar daarna moet ik ineens op m'n Hotmail account inloggen en daarna krijg ik de melding, dat er geen produkt geregistreerd staat op dat account en dat ik naar de shop kan gaan om alsnog iets te kopen?!

Mijns inziens moet ik dus uitkomen op een pagina waar ik Office mag downloaden en kan activeren met de produktcode?

Kan iemand alsjeblieft helpen?

RickyZ
 
windows 10 kan niet op je laptop staan, deze komt pas in het najaar uit.
Ik vermoed dat er win 8.1 op staat.
Als je hetzelfde uitzicht wilt als win 7, installeer dan classic shell ==> http://www.classicshell.net/
 
Daar het Office betreft maar even verplaatst naar de Office sectie
 
Per mail toegestuurd gekregen.:

Fout lag bij Microsoft. Code was al in gebruik. Hij heeft een nieuwe code gekregen in de winkel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan