Office 2013 updates verwjderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

1snoepie

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2004
Na installatie Win 10 heb ik Open Office geïnstalleerd en dat werkt prima.
Daarna Office 2013 verwijderd zonder problemen.

Het probleem is het verwijderen van de updates , dat wil niet lukken.
Ook niet met FIXIT.

J.Klein

Even voor de beeldvorming:

heb je het zo al geprobeerd / en dat wil niet?:

Open geïnstalleerde updates door achtereenvolgens te klikken op Configuratiescherm, Programma's en vervolgens onder Programma's en onderdelen te klikken op "geïnstalleerde updates weergeven". Selecteer de update die je wil verwijderen en klik vervolgens op verwijderen (Installatie ongedaan maken).

Wat meldt Windows als je een update op deze wijze probeert te verwijderen, m.a.w. wát lukt er niet / foutmelding?

Laatst bewerkt:
Ik krijg bij alle updates (dat zijn er heel veel) het volgende bericht:

Er is een onbekende fout opgetreden.
De installatie van de update is niet ongedaan gemaakt

Zou je een schermafdrukje bij je volgende bericht willen plaatsen? Ik heb ook Office 2013 op één van mijn machines staan, maar ik kan nergens "heel veel" updates vinden. Voor een juiste beeldvorming is handig om even te kunnen zien waar jij al die updates tegenkomt.

Wat ik wel op mijn computer vindt (vanuit bijv. Outlook) zijn geïnstalleerde Office 2013 beveiligings updates en die zijn volgens Microsoft 'onverwijderbaar' omdát het beveiligingsupdates zijn.

Ondervind je problemen met de werking van het systeem doordat deze updates aanwezig blijven?

Laatst bewerkt:
Ik ga in Configuratie naar Programma's en onderdelen en klik dan op Geïnstalleerde updates weergeven.
Ik tel er dan 55 voor Office Professional Plus 2013.

Ik heb mijn vorige bericht aangepast, zie de toevoeging m.b.t. beveiligingsupdates.

Nee, geen problemen maar ik vind het wel vreemd dat ik het wel kan installeren maar niet verwijderen als ik het niet meer nodig heb.

mvg en dank

Jan Klein

Dat zal dan mogelijk te maken hebben met de 'beveiligingsstatus' van de updates. (zoals Microsoft beweert).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan