Office 2013 werkt niet(s) meer na systeemherstel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mauvan

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2008
Beste forummers,

Ik moest een systeemherstel uitvoeren vanaf een herstelpunt dat ná de installatie van Office 2013 lag. (herstel duurde trouwens een paar uur!)
Daarna werkt Office niet meer. Alles lijkt gewoon in de mappen van Program Files te staan, de iconen zijn er ook, maar klik op een van de Office-icoontjes lijkt een paar seconden iets te doen, maar dan blijft het stil.
Geprobeerd om Office te herstellen, maar dat gaat niet. Verwijderen gaat ook niet en opnieuw setuppen vanaf DVD wil ook niet.
Meldingen variëren van "Kan niet herstellen..." "..niet installeren" etc.
Ik kan niets! en zie het niet zitten om alleen hiervoor heel Win 8 opnieuw te installeren.

Wie weet raad of heeft een hint?

Hallo Mauvan. Vervelend zeg. Probeer te hinten. Volgens mij is er een fix voor. Lees even onderin voor welke office je hebt, student en/of business enz enz.. Hoop dat het je lukt. Groetjes manamana. Klik hier voor de fix. Lees eerst even. ;)

Oh ja nog even dit heb je nog een ander office pakket erop staan dan die wellicht eerst verwijderen.

Laatst bewerkt:
Gelukt! Dank.
Ik was even bang dat het niet zou werken omdat op de laatst melding terugkwam dat de Office15\root mappen niet verwijderd konden worden.
Een nieuwe installatie, na herstart, en alles werkt weer.

Ik had overigens de Pro-versie en geen oudere Office erop geïnstalleerd.
Ben net over op Windows 8 op een nieuwe pc. En er zijn meer dingen waar ik me licht aan erger. Stond al op het punt om Windows 7 er op te zetten.
Even doorbijten maar.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja het is even wennen met windows 8 en inderdaad even doorbijten. :D Problemen kun je altijd hier melden. En ja, fijn dat het is gelukt. Nu kun je weer lekker verder. Ik deed het graag voor je en succes verder. Groetjes Manamana. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan