office 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.

macguy

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2015
Berichten
448
morgen komt office 2016 uit. ik heb nu office 2010.

wat gaat nu beste met windows 10 of zou ik nog bij 2010 blijven.

mvg macguy
 
Ik denk dat je voor jezelf moet uitmaken of je de nieuwe dingen van Office 2016 wilt gaan gebruiken. Wat Windows 10 betreft maakt dat niet uit. Office 2007 werkt er ook nog prima op.
 
ik gebruik nu office 2010 pro, ben een tijdje aan de 2013 geweest maar terug gekeerd.
Naar verluidt leunt 2016 sterk aan bij de 2013, voor mij dus niet, ik vind 2010 toppie !
 
Ik heb een tijdje 2016 getest, en er is wat onzinmeuk van 2013 wel verbeterd, zoals de menubalk in hoofdletters, maar de dingen die in 2010 wél zaten, hebben ze nog steeds niet teruggehaald. Als je tevreden bent over 2010 en daar alles mee kunt doen wat je wilt, dan zou ik niet overstappen. Tenzij je verwacht in de nieuwere versie sneller te typen :D.
 
Iedereen heeft recht op ontberingen :D. Ik raad je desalniettemin aan om je toch eerst eens goed in te lezen in wat er allemaal is veranderd in de verschillende programma's en of je daar wel op zit te wachten... Vernieuwen bij Microsoft is doorgaans vernieuwen omdat je een nieuwe versie wilt verkopen, en het is zo knullig als die versie dan precies hetzelfde is als de vorige die perfect was :). (Niet dat ze dat ooit gelukt is....)
Persoonlijk vind ik dat zowel 2013 als 2016 niet kunnen tippen aan 2010, dus bij mij komt de nieuwe versie er niet in. Al moet ik zeggen dat Microsoft, net als veel andere software leveranciers overigens, zich netjes aan het om-en-om principe houdt: goede versie - troep - goede versie - troep etc. Off2000 was prima, Off2002 rotzooi, Off2003 uitstekend, Off2007 bagger, Off2010 prima, Off2013 naatje, Off2016 acceptabel. Uiteraard op persoonlijke titel ;). Ziet er dus naar uit dat ik nog 2 versies moet wachten :D.
 
ik heb de 2016 ff gedownload en geïnstalleerd, paar proggies geopend en gelijk weer verwijderd ... niet mijn goesting, maar ieder zijn smaak natuurlijk.
 
Toch knap van Microsof dat ze er waarschijnlijk toch wel weer miljoenen mee gaan verdienen. 't Is in mijn ogen inderdaad een grote zak gebakken lucht met een ander kleurtje. :D
 
ik wil gewoon vernieuwen omdat ik windows 10 heb en nieuwe versie proberen.

mvg macguy
 
ik gebruik nu office 2016 echt super.

mvg macguy
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan