office 2019 werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

audi123

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2015
Hallo allemaal,
Ik heb een probleem met Microsoft office professional plus 2019.

Na office 2077 heb ik de Microsoft Office 2019 met licentie gekocht en geïnstalleerd via Microsoft met juiste codes via de telefoon.

De installatie is wel goed gelukt maar als ik een Excel of een Word document wil openen via verkenner start die automatisch Excel of Word 2007 op en kan het document niet lezen.

Als ik dan vervolgens in het nieuwe van logo Excel of Word “deze pc” open gaat het wel.

Volgens mij heb ik iets verkeerd gedaan of staat er iets niet goed.

Vast bij voorbaat dank voor een oplossing.

Groet,
Audi 123

Dan staat de voorkeur nog steeds op de oude office uitgave.
Waarom heeft u de oude uitgave niet verwijderd? Dan lost dit probleem zich zelf op.

Je kunt uiteraard in de Windows instellingen aangeven dat je de nieuwe versie wilt gebruiken of, net zo makkelijk, eerst Word opstarten en dán het document openen. Waarom zou je eerst de verkenner opstarten?

@edmoor: TS heeft het dan ook helemaal niet over Office 2017, maar over Office 2077. Wellicht heeft TS goede connnecties bij Bill en zijn club, en gaat het hier om een premature beta versie :). Of, en die bestaat wél, en is nog een prima versie ook: Office 2007. Lijkt mij, typefout technisch gezien, ook de meest voor de hand liggende typefout.

Bedankt voor de adviezen, het is gelukt met verwijderen en opnieuw installeren . ps. 2077 moest zijn 2007:):):)

@edmoor: TS heeft het dan ook helemaal niet over Office 2017, maar over Office 2077.
Ik schreef ook Office 2077, Lange Pier had het over 2017.
Met je eens dat Office 2007 een prima versie is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan