mariannevanh
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 14 dec 2004
- Berichten
- 2.119
Wij hebben als familie een abonnement op Office 365 Business Essential. Dat is dus een abonnement zonder de fysieke geïnstalleerde applicaties zoals Word, Excel, enz.
Ik heb daarover een aantal vragen:
* Ik gebruik Skype voor Bedrijven Basic. Af en toe krijg ik de melding "Er is geen standaard-e-mailclient of de huidige e-mailclient kan het berichtverzoek niet uitvoeren. Start Microsoft Outlook en stel dit als het standaardprogramma voor e-mailberichten in." Zoals ik hierboven al schreef heb ik dergelijke programma's niet. Alles is webbased, ook mijn Outlook.
* Ons abonnement bevat ook OneDrive voor Bedrijven. Volgens mij is dit de locatie waar we onze gezamenlijke documenten mogen opslaan. De standaard OneDrive die bij Windows (10) geïnstalleerd wordt, is volgens mij oorspronkelijk bedoeld voor de persoonlijke documenten van een gebruiker. Maar de hierin beschikbare ruimte is de laatste jaren keer op keer door Microsoft beperkt. Waar plaats(en) ik (en de andere gebruikers) dan mijn/hun grote verzameling persoonlijke bestanden?
* Ik doorzie het verschil niet tussen OneDrive voor Bedrijven en Sharepoint voor Bedrijven. Is Sharepoint voor Bedrijven een betere locatie voor de persoonlijke en/of gezamenlijke bestanden?
Vriendelijke groet,
Guido
Ik heb daarover een aantal vragen:
* Ik gebruik Skype voor Bedrijven Basic. Af en toe krijg ik de melding "Er is geen standaard-e-mailclient of de huidige e-mailclient kan het berichtverzoek niet uitvoeren. Start Microsoft Outlook en stel dit als het standaardprogramma voor e-mailberichten in." Zoals ik hierboven al schreef heb ik dergelijke programma's niet. Alles is webbased, ook mijn Outlook.
* Ons abonnement bevat ook OneDrive voor Bedrijven. Volgens mij is dit de locatie waar we onze gezamenlijke documenten mogen opslaan. De standaard OneDrive die bij Windows (10) geïnstalleerd wordt, is volgens mij oorspronkelijk bedoeld voor de persoonlijke documenten van een gebruiker. Maar de hierin beschikbare ruimte is de laatste jaren keer op keer door Microsoft beperkt. Waar plaats(en) ik (en de andere gebruikers) dan mijn/hun grote verzameling persoonlijke bestanden?
* Ik doorzie het verschil niet tussen OneDrive voor Bedrijven en Sharepoint voor Bedrijven. Is Sharepoint voor Bedrijven een betere locatie voor de persoonlijke en/of gezamenlijke bestanden?
Vriendelijke groet,
Guido