Office 365 naar het Nederlands omzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

FreddyP

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2014
Beste, ik kocht mij een nieuwe computer. Office begon te installeren (abonnement) en de taal (bv in het lint van Access) is allemaal in het Engels. Blijkbaar heb ik een foutje gemaakt tijdens het installeren denk ik. Ik veronderstelde de taal om te zetten met een Nederlands taalpakketje. Dat lukt allemaal wel maar de programma's blijven in het Engels. Ook al gaf ik de volgorde van de taal aan.
Mijn vraag is of ik office hoef te verwijderen en opnieuw te installeren, of zou er misschien nog een alternatief zijn.
Dank bij voorbaat.

Normaal gezien wel. Doch ik vermoed dat het ergens is misgelopen, als de computer voor de eerste keer begon op te starten. Beetje vreemde situatie. Maar ik weet niet of ik die office eventueel terug mag verwijderen en opnieuw proberen te installeren. Ik denk dat mijn leeftijd (69) er misschien een beetje een rol in speelt :-)
Toch bedankt voor jouw reactie.

Als je naar > Instellingen gaat en dan Apps en onderdelen > Microsoft Office 365? dan staat daar wellicht een knop Wijzigen Kijk eens wat je daar kunt?

Is dat abonnement met een sleutel/key, zo ja, dan zou je toch altijd opnieuw moeten kunnen installeren.

Beste Senso, omdat het hier gaat om de windows 11 (heb pc slechts enkele dagen) vond ik één en ander niet. Wat ik heb gedaan is uiteindelijk de office opnieuw geinstalleerd en ja hoor het werkt zoals ik het graag heb.
Dankuwel voor jouw hulp. Groetjes Freddy

Goed gedaan en veel plezier.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan