Office 365 personal installatie

• Onderwerp starter Onderwerp starter keesy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

keesy

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2008
Beste forum leden
Ik kan een nog gesealde legale versie overnemen van Office 365 personal van iemand die hem bij zijn nieuwe computer heeft gekregen maar hem niet nodig heeft. Ik zelf heb al Office 365 maar de 1 jarige periode loopt binnenkort af. Als ik deze Office 365 overneem kan ik deze dan ook op mijn computer installeren of zit hij gekoppeld aan een nieuwe computer en kan ik deze dus niet installeren?
Gaarne bericht
Bij voorbaat dank
Kees

Ik snap je niet helemaal; Office365 is altijd op basis van abonnement, dus hoe dan ook: je moet per maand betalen. Dus wat is het voordeel om een abonnement van een andere gebruiker over te nemen t.o.v. je huidige abonnement?

Office 365 installatie

Ik heb in een computerwinkel Office 365 gekocht en geïnstalleerd en die werkt een jaar. Binnenkort is dat jaar voorbij. Ik kan nu een nieuwe licentie voor weer een jaar kopen van iemand die deze licentie bij zijn nieuwe computer heeft gekregen maar deze niet nodig heeft. De vraag is of ik deze kan installeren of dat deze versies alleen werken op computers waarop nog niet eerder office 365 is geïnstalleerd.

Als je een licentie nodig hebt voor één pc dan zou ik in ieder geval even de prijzen checken, want een licentie kost nu € 5,99 voor één pc. Dus de verkoper moet er dan niet meer voor vragen dan € 70,- anders ben je een dief van je eigen portemonnee :)

Office 365 installatie

Ik betaal EUR 40 voor een jaar licentie. Dus dat lijkt mij niet teveel.

Lijkt mij een nette prijs, als de licentie inderdaad nog ongebruikt is. Volgens mij moet je dat ook wel kunnen gebruiken zo, als je de eigen licentie laat verlopen. Maar je kunt dat altijd wel navragen bij Microsoft zelf, als je twijfelt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan