Office 7 home premium

Status
Niet open voor verdere reacties.

Semino

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2010
Hallo Iedereen,

Ik heb op mijn 1e laptop de Office 7 home premium versie staan en ik heb hier een probleem mee in Powerpoint. Nu heb ik hier eveneens de Office 7 Professional op CD gekregen en deze op mijn 2de laptop geplaatst waar ik geen problemen heb met mijn Powerpoints.
Nu had ik graag geweten of ik deze Professional versie gewoon mag installeren bovenop de premium versie op mijn 1e laptop. Zal ik hier zaken kwijt spelen e.d. of geeft dit geen problemen?
Graag info en alvast bedankt.

Semino

@ARLINDA Graag een eigen vraag maken a.u.b. Het is niet netjes om in een ander zijn of haar vraag jouw probleem aan de orde te stellen. Bovendien is het verwarrend voor de helpers en de oorspronkelijke vragensteller.

Voor degene die desondanks dat toch reageren op de vraag van Arlinda, het is niet gewenst om te reageren op iemand die inbreekt in iemand zijn of haar topic.

Hallo!

Office 7 Home Premium en Professional bestaan niet (het is windows 7 home premium).
Volgens mij bedoel je Office 2007 en Thuisgebuik en studenten ?

Als je dit bedoelt, je kan Office 2007 Professional over Thuisgebruik en studenten (home and student) installeren, volgens mij :).

Je kan event. eerst je home and student versie verwijderen (dit zal je bestanden niet mee verwijderen!) en daarna professional erop!

MVG
Toetsenbord

PS. Of bedoel je nou Windows 7 Home Premium & Professional, die bestaan nl. wel, maar dan zit je wel in het verkeerde topic....

Windows 7

Ik bedoel wel degelijk Windows 7 Home Premium & Professional. en mijn vraag is of ik de Prof. versie kan installeren zonder de Home versie te verwijderen. Bijkomende vraag : als ik de Home versie verwijder om daarna de Prof. versie te installeren ben ik dan geen zaken kwijt?
Semino

Backup

Daar weet ik niet zoveel van, maar waarom zou je én Home Premium én Prof. installeren? Je kan de Prof. installeren, maar ik denk niet dat het kan zonder files kwijt te doen. Maak dus eerst een backup.

MVG

Je kan met een dualboot gaan werken. Indien je geen back-ups maak en de Home versie wil vervangen voor de Professional ben je de data kwijt, tenzij je Home laat upgraden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan