office 7 kan updates niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan zwijnenberg

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2004
Goede morgen,
Voorheen had ik office 7 en nu heb ik al een tijdje office 10 maar ik heb nog steeds automatische updates van 7 en ik kan ze niet verwijderen.
Waar kan ik deze verwijderen want naar elke update komen ze terug.
Groetjes Jan Zwijnenberg.

Allereerst even terug in de tijd.
Heb je alvorens Office 2010 te installeren, Office 2007 wel verwijderd via uninstall?
Zo ja, is er niets achtergebleven.
Of heb je een upgrade uitgevoerd?

Zie: http://support.microsoft.com/kb/830335/nl

Kijk eens of je kan herkennen in een van de scenario's en voer de daarbij behorende oplossing uit.

Laatst bewerkt:
Nee alles is weg van 7 maar het rare is dat wanneer ik de updates download de goeie installeerd en die van 7 zegt hij dat ze niet kan installeren en blijven gewoon weer staan bij de updates.

Welke update is het?
Kijk eens bij de update geschiedenis.
Er wordt bij een mislukte update altijd een foutcode of oorzaak vermeld.

Waarschijnlijk staan er zaken helemaal fout in de Microsoft Installer Database.
Dat kun je verhelpen met de Windows Installer Cleanup. Verwijder hiermee Microsoft Office 2007. Start je pc na het verwijderen opnieuw.

Een andere optie is de updates te verbergen. De update wordt dan niet meer aangeboden door Windows Update, tenzij je ervoor kiest deze te herstellen.
Ga naar Alle Programma's -> Windows Update -> Klik op Er zijn belangrijke updates beschikbaar en ook op Er zijn Optionele updates beschikbaar
Selecteer de update die niet meer aangeboden moet worden en rechtsklik -> Selecteer update verbergen
Hierdoor zou het probleem v.v.t. moeten zijn.
Succes.

Laatst bewerkt:
Heren hrtelijk dank voor Uw oplossingen het probleem is verholpen.
Nogmaals hartelijk dank.
Jan Zwijnenberg.

Met de link windows instal clean up,daarin kon ik precies zien wat er van 7 nog in zat en verwijderen.
En toen was de zaak na een herstart klaar.
Groetjes Jan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan