Office aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert J

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2009
hey,

Ik heb een laptop met windows vista home premium draaien met daarop Office 2007 Enterprice (gedownload) maar nu krijg ik elke keer als is word of een andere office applicatie open een pop up dat office niet legitiem is.
hoe kan ik die popup weg krijgen, moet toch wel een manier zijn.

Groeten Robert Jan

Die melding krijg je weg als je een legale serial aan gaat schaffen van het pakket.

dat ga ik dus niet doen, ga me niet blauw betalen voor office,moet vast wel te kraken :eek: zijn niet dan

Gebruik dan open office als je niet wilt betalen en wil je office 2007 cracken hoef je op Helpmij daar geen hulp bij te verwachten.

open office is echt ****:mad:
ik geef ook maar een voorbeeld is er geen bestand te verwijderen om die melding weg te krijgen weet iemand anders dat?

Je moet bij windows update de updates voor Microsoft office uitzetten, als je ze al geinstalleert hebt moet je ze terugdraaien.

Je moet bij windows update de updates voor Microsoft office uitzetten, als je ze al geinstalleert hebt moet je ze terugdraaien.

bedankt!
en dat terug draaien, is dat gewoon de geinstalleerde update verwijderen bij het update centre?
en moet ik ze allemaal terugdraaien? of een specifieke?

Onder de categorie van Microsoft Office moet je alle updates ongedaan maken, en daarna moet je office updates verbergen. Ik heb ook de illegale office :rolleyes:

en dan blijft hij wel goed functioneren als je alle updates verwijderd?

ik heb net effe zitten kijken maar ik kan geen programma's selecteren waar ik geen updates voor wil ontvangne teminste ik kan dat neit vinde waar je dat moet doen :(

Hulp alleen via het form, deze gaat dicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan