• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Office assistent kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frank82

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2004
Hallo,

Ik ben mijn office assistent kwijt.
Ik kan wel via "Help - Microsoft excel help" naar de help pagina maar ik wil dat kleine help assistentje gewoon in mijn excel of word scherm zien.
Ik heb al gezocht onder opties maar heb tot nu toe niks kunnen vinden.

Weet iemand wat ik over het hoofd zie?

alvast bedankt

Frank82, En wat gebeurt er als je in je menubalk 'Help' opent? Zie je dan de regel (heb hier de engelse versie) 'show the office assistant' of 'hide the office assistant'?
En per wanneer was je je assistent ineens kwijt? Werk je alleen op die pc, of wellicht met anderen die de assistent maar niets vinden?

Groet, Leo

Als ik op help druk in het menu staat er inderdaad op de tweede regel "office-assistent weergeven" maar deze is lichtgrijs zodat ik hier niet op kan klikken. Het lijkt haast op de office assistent is gedeinstalleerd is.

Heb je Excel al eens afgesloten en opnieuw geopend zonder een bestand te openen?
Heb je in de opstartmap van Excel een invoegtoepassing staan met macro's?

Richard

Goede morgen,

Als ik mij goed herinnner dan kun je met Analiseren en Herstellen office weer origineel maken. Je bent dan alleen de zelf aangemaakte knoppen kwijt, heb ik zelf ondervonden.

Suc6,
Wim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan