Office bestand opslaan als foto

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dieter26

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2010
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag over office :

Is het mogelijk om op een of andere manier een office bestand op te slaan als een foto ,
omdat ik dat bestand dan op een SD-kaart kan zetten en dan zo afdrukken( printer kan alleen foto's afdrukken van SD kaart)

Alvast bedankt voor enige reactie :)

Dieter

Als je hem opslaat als. Dan kan je onder de titel kiezen hoe je hem wil opslaan.

Het enige wat ik daarvoor kan bedenken is een screenshot maken (met b.v. het knipprogramma van Vista/W7) en die dan opslaan als JPG.
Dat kan alleen wat voor wat er in beeld is per scherm en voor een groot document zijn er dan meerdere screenshots nodig.

mvg Leo

Bedankt voor de informatie :)

Ik dacht al dat dit niet mogelijk was , maar misschien is het omzetten van een office bestand naar een pdf file en dan naar een foto wel mogelijk :)

Weet er iemand misschien een goed programma voor pdf files om te zetten naar een foto ?

Dieter

Gebruik het magische woord......

googlen!

Tardis

Je Word document opslaan als een HTML bestand zou voldoende moeten zijn. Word maakt dan een aparte map aan voor de afbeeldingen in het document, en dat zijn dan de eigen bestandsformaten. Een jpeg wordt dus als jpg opgeslagen, en een gif als gif.
Kopieëren en klaar....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan