Office Cursus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ximelez

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2007
Hallo. Ik ben gevraagd om de Office Cursus van Davilex, op een pc te installeren zodanig te installeren dat de cd er niet meer nodig voor is. Ik betwijfel of dat mogelijk is. Weten jullie of het mogelijk is? Ik kan geen no-cd crack ervan vinden. En er is wel een programma, om dat te doen met cd's. Maar dat is toch met een aparte programma? Die steeds ook weer apart opent of open blijft rechtsonder?

De hoofdvraag is : Kan het niet gewoon zonder aal die moeite worden geinstalleerd? Zoals programma's op scholen enzo waar je ook geen cd voor nodig hebt?

Hoi,

In het verleden is het me wel eens gelukt op de volgende manier:

Kopieer eerst de inhoud naar een aparte, kleine partitie.
En installeer/start het programma dan van hieraf.

Anders zou ik ook niet weten.

Kan je er geen ISO van maken en die dan met een virtuele speler af laten spelen?

Hoi A.J.

Het probleem is, dat een 'stukje' programma vanaf de cd via een setup op de pc wordt geïnstalleerd.
Wanneer je vervolgens het programma'tje gebruikt, wordt gezocht naar dezelfde 'bron' van waaraf die installatie heeft plaatsgevonden.
Maak je een ISO, dan kan je van daaraf dat te installeren gedeelte niet voor elkaar krijgen.

Daar hebben ze over 'nagedacht' bij Davilex .....

Aha.
Dat is dan voor het eerst dat ze daar nadenken, want ik ben tot op heden nog geen boeiend programma van ze tegengekomen :D

Hoi,

Ja, omdat ze natuurlijk héél veel tijd nodig hebben om na te denken over 'protectie' .... :cool: :p

Misschien mogelijk om de cd naar een netwerk share te kopieren en dan van daaruit de software te installeren? Of hebben ze bij Davilex daar ook al over nagedacht?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan