office E-mailen

Status
Niet open voor verdere reacties.

cornelis9

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2013
Ik heb een packart Bell met windows 8, mijn vraag is de volgende in office heb ik kolommen in gedeeld en met gegevens voorzien, nu wil ik deze E-mailen, maar ik krijg commentaar
van het programma "maak eerst een koppeling voor een E-mailprogramma (ik heb er 3) hier snap ik niets van. Alle andere programma's kan ik gewoon E-mailen. Weet iemand hoe, wie, wat en waar??? Ik niet ik heb al van alle geprobeerd maar niets lukt. Groetjes Kees.:o

Allereerst welkom op het forum! Jammer genoeg snap ik maar weinig van je vraag. Je geeft bijvoorbeeld al niet aan welk office pakket je gebruikt; ik neem aan dat je iets in Access aan het bouwen bent gezien het forum waar je de vraag stelt. Maar welke versie? En hoe heb je de email clients ingesteld? Gebruik je Outlook wel voor je mail? Mail je vanaf een formulier? etc. etc. Iets meer informatie dus!

Hallo Michel, ik heb libreoffice 4.0.2 ga naar werkblad in werkblad(calc) staan kolommen die ik heb aangepast en voorzien van gegevens, namen datums enz. die kan ik afdrukken. Maar ik moet ze ook
kunnen E-mailen als ik dat doe krijg ik, "er is geen e-mailprogramma gekoppeld om de gevraagde aktie uit te voeren. instaleer een e-mailprogramma. Maak een koppeling in std. programma's in configuratiescherm. Als er al een e-mailprogramma is geïnstalleerd. OK. dan ... Libreoffice kan geen werkende e-mailconfiguratie vinden sla dit document lokaal op en voeg het vanuit Uw e-mailclient bij.'
Ok."Overigens mijn dank voor de reactie Groeten Kees.

Libreoffice? Hmm, dan zit je volgens mij in het verkeerde forum. Je kunt de vraag beter hier stellen.
Dit is een forum van de Grote Boze Vijand :)

Ik ben naar een ander forum gegaan zoals OctaVis bedoelde. Dank voor de reactie daar ga ik verder. Groet Kees Sluit dit maar af>

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan