Office Enterprise 2007 wordt steeds opnieuw geconfigureerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

JaapSlaager

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 mei 2013
Ik heb een laptop met Windows 7 en Microsoft Office Enterprise 2007 (Home Premium editie). Alle Office programma's functioneren al bijna een jaar probleemloos op mijn laptop bij twee verschillende accounts. Er is echter één bug die ik niet opgelost krijg: bij één van de account wordt automatisch Microsoft Office Enterprise 2007 opnieuw geconfigureerd als Word wordt aangeklikt. Dit geldt zowel voor het aanklikken van het Word icoon als voor het openen van een bestaand document. Bij het andere account werkt Word probleemloos.
Ik heb Office opnieuw geïnstalleerd en toch blijft het probleem bestaan. Er zijn geen eerdere versies van Word op deze laptop actief geweest, want na aanschaf hebben we Office aangeschaft en geïnstalleerd.

Wie herkent dit probleem en heeft daar een oplossing voor gevonden?

Alle updates wel opgehaald voor Office?

Nieuwe laptops worden vaak afgeleverd met een trialversie van Office.
Die stond er niet op? Gecontroleerd? Die moet je namelijk verwijderen voor installatie.

Als ik het mij goed herinner stond er inderdaad een trial versie op die ik eerst verwijderd heb. Na installatie van Office 2007 hebben enkele programma's dezelfde problemen gehad, maar die zijn niet meer teruggekeerd. Slechts bij één programma (Word) op één account blijft dit probleem hardnekkig bestaan. Enige idee wat dat kan veroorzaken?

Begrijp ik goed, dat met een ander account er geen problemen zijn?

Zo. ja , vermoed ik ooit een vastloper/crash onder dit account.

Ik zou een nieuw account aanmaken en daarmee hgaan werken.

Nieuwe account aanmaken heeft niets geholpen

Als ik een nieuw account aanmaak, blijkt dat Word 2007 ook op de nieuwe account niet werkt. De overige MS Office 2007 programma's werken wel goed. Er moet dus een andere oorzaak achter het steeds opnieuw configureren liggen.

Hallo Zoefff,

Heb je nog andere ideeën, want het verwijderen en weer opnieuw aanmaken van een andere account heeft niet het gewenste effect gehad?

Dan zou ik er maar een meer weten: Uninstall alles en installeer opnieuw, haal updates op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan