office enterprise 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Borrelnoot

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2006
Berichten
804
Hallo, mijn nieuwsgierigheid lokte toch naar deze topic.

het gaat om het volgende: ik had op mijn computer office enterprise 2007 ( een engelse versie ). installeren was een eitje, niks geen problemen gehad..

maar dan elke keer als ik bijvoorbeeld word of powerpoint wilde starten, moest ie elke keer configureren, niet voor 1 keer, maar elke keer zodra ik 1 van de office programma's startte. Het duurt dan best een tijdje, dus ff snel een powerpointbestandje inzien, zit er niet in.

nu heb ik office inmiddels verwijderd van deze computer omdat het aardig begon te irriteren. Heb het wel nog steeds op een cdtje. Om office bestanden in te kijken of te maken ben ik aangewezen op een ouwere pc met office 2000..

nou ben ik dus benieuwd waarom office enterprise steeds gaat lopen configureren als ik een officeprogramma open.. of is het omdat het engels is, terwijl de pc waar het op stond een nederlandse vista pc is ? of maakt dat niet uit ?
 
Geen antwoord op je vraag, maar wel een eenvoudige oplossing:

Installeer Open Office en je bent overal vanaf!
 
als het werkt is het mooi meegenomen :D ik kan daarop dus alle microsoft office bestanden op bekijken / wijzigen / maken ?
 
dan gaan we dat eens uitproberen, bedankt voor de tip !


overigens antwoorden op mijn vraag zijn nog steeds welkom :)
 
had de link al gevonden.. sterker nog as we speak: hij is al aan het downloaden :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan