• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Office Exel 2003 op XP werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wijnand02

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2006
Ik heb een probleem met mijn Exel. Steeds als ik Exel wil openen krijg ik een venster van Windows Installer. Hij wil dat iets opnieuw instaleren en constateert dan dat er iets ontbreekt (installatiebestand SKU.111.CAB ontbreekt. Nou zou ik Office opnieuw kunnen installeren,maar mijn Plextor PX 712 A blijkt er ook al mee te zijn opgehouden,want als ik de schijf en de lade doe, gebeurt er niets.
hoe los ik het op?
nb, ik kan wel via Programma- niieuw Officedocuments een paar exelbestanden nog openen,maar niet meer bewerken.

Moeilijk te zeggen wat er precies is misgegaan.
Als een her- of herinstallatie niet gaat vanwege problemen met de cd-reader, kun
je misschien best systeemherstel proberen. Dan uiteraard een datum kiezen
waarvan je zeker weet dat Excel toen nog in orde was.

.... en als het niet lukt, kan je misschien iemand vragen de inhoud van het office-cd'tje even op een USB stick te kopieren, zodat je daarvanaf opnieuw kan installeren of de installatie herstellen.

Foutje in mijn bericht hierboven.
In plaats van "her- of herinstallatie" bedoelde ik
natuurlijk: "herstel- of herinstallatie".

Het is opgelost. met dank aan een ieder. Er zat iets niet goed in het register. Er is al eens op dit forum over geschreven en dat hebben we gebruikt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan