Office for Mac trial verwijderen/nieuwe versie installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

aquamarijn

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2001
Een vriend van mij heeft de trialversie van Office voor Mac geinstalleerd. Nu heeft hij de volledige versie aangeschaft. Bij het installeren hiervan lijkt alles goed te gaan maar als er, na de installatie, op een icoontje wordt geklikt, geeft de Mac een melding dat er iets fout is gegaan met de installatie. Hij heeft de trialversie al naar de prullenbak gesleept en vervolgens de nieuwe versie weer geinstalleerd, maar dit heeft het probleem niet opgelost. De nieuwe versie is een pakket waarbij geen installatiecode hoeft te worden ingevoerd (van Slim). Weet iemand een oplossing voor dit probleem????:(

Kijk eens onder je Preferences! Tik eens in Spotlight iets van Office Microsoft in.
Even je voorkeuren van Office weggooien wil nog wel eens helpen.

Groet, Peter

Ik zit met precies hetzelfde. Al een aantal keren alles verwijdert maar telkens als ik office opnieuw installeer lijkt alles goed te gaan maar als ik een officeprogramma opstart geeft hij excact die melding." iets verkeerd geïnstalleerd"

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zou toch graag mijn office werkbaar krijgen.:confused:

Op de cd van Office staat een mapje dat heet "Value Pack" daar in staat een uninstaller (Remove Office). Draai dat programma en installeer vervolgens office opnieuw. Waarschijnlijk zou dat de oplossing moeten zijn..

Succes!

Helaas...

Dit heb ik al minimaal 10 keer geprobeerd. Iemand nog een andere oplossing.

De melding die ik krijg nadat ik de installatie succesvol heb doorgelopen en ik een office programma probeer te openen is:
¨Microsoft office is niet goed geïnstalleerd¨

Helaas.....

probeer dit eens als office nog geïnstalleerd is;
Ga naar Finder.
Ga naar programma's
Ga naar Microsoft Office
Ga naar aanvullende hulpprogramma's
Ga naar Office verwijderen
en verwijder Office en volg de aanwijzigingen

installeer alles op nieuw succes

Helaas....

Ook dat werkt niet.. Ik heb het nu al 10 keer geprobeerd.

Heb je nog een ander idee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan