Office fout! (config.xml)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op de een of andere manier lijkt het mij dat je niet een legale versie gebruikt (maar ik kan me vergissen, natuurlijk).

In config.xml staan de installatie-keuzes voorgebakken (bijv. ook de installatie-sleutel etc.). Als ik de melding zo bekijk zou dat config.xml bestand niet kloppen of corrupt zijn of niet te lezen van de CD/DVD.

Succes,

Tijs.

Hoi,

Het is een legale versie (Enterprise met een VLK)

wat kan ik doen om de error weg te krijgen?

"zou dat config.xml bestand niet kloppen of corrupt zijn of niet te lezen van de CD/DVD."

Kortom: Ga op zoek naar de status van het config.xml bestand op de CD/DVD of de status van de CD/DVD zélf (krassen etc.).

Overigens kun je ook de reparatie-optie van Office gebruiken ipv. een herinstallatie: Open Programma's toevoegen en verwijderen, klik op Microsoft Office Enterprise en kies Wijzigen (evt. moet je erop rechtsklikken en dan Wijzigen kiezen).
Je kunt dan daar Office repareren. Wellicht loop je zo om het config.xml probleem heen.

Succes,

Tijs.

Hoi,

Ik had van die cd een iso gemaakt, en op men externe hdd gezet voor ingeval van krassen, maar zowel met de iso als met de originele cd heb ik hetzelfde probleem...

Office is volledig verwijdert van men pc, maar dan kan ik niet meer repareren wsl?

Reparatie werkt alleen bij een nog bestaande (gekreupelde) installatie van Office op de pc.
Nu je dat niet meer hebt heeft een reparatie inderdaad geen zin (meer).

Wellicht helpt het Fix-it programma op deze webpagina je nog om evt. resten van de 'oude' Office te verwijderen. Misschien levert dat op dat hernieuwde installatie wél lukt.

Tijs.

Hoi ben dit nu aan het doorlopen met fixit, (had reeds "RipOutOffice2007" geprobeerd)

Even googlen leert dat je niet de enige bent met een legale versie waarbij deze foutmelding bij installeren optreedt.

Gebruik je een anti virus programma?
Zo ja, probeer dit eens (na opstarten van je PC):

internet verbinding verbreken -> virusscanner uitzetten -> CCleaner (of soortgelijk programma) draaien -> Office Enterprise opnieuw installeren -> antivirus scanner weer aanzetten

(vrij vertaald volgens deze link http://forums.mydigitallife.info/threads/16036)

Kijk anders bijvoorbeeld hier eens:

http://www.fixya.com/support/t304009-problem_installing_office_2007

Anders even googlen (Engelstalig, google.com) op

25004.config.Xm

Tardis

Blijkbaar had je ook Abbyy Finereader geïnstalleerd staan (OCR software). Daarvan zul je even de installatie-cd/dvd boven water moeten halen en bladeren naar de map met de installatiebestanden op die cd/dvd.
De melding die je laat zien is maar zijdelings gerelateerd aan Office, maar Abbyy zal zich wel in Office genesteld hebben, eerder, vandaar dat de Abbyy melding nu verschijnt.

Tijs.

Hoi, ik kreeg de errors niet weg, zodoende heb ik nu office 2010 geïnstalleerd, alle problemen weg:-)!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan